×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
شرکت صنعتی تأمین کشنده‌ها در سیرجان افتتاح شد

به گزارش“سیرجان خبر” شرکت تامین‌ کشنده‌های فاد با حضور نماینده این شرکت از چین و مسئولان محلی در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد نبوی سرمایه‌گذار این بخش در آیین افتتاح شرکت گفت: بر اساس طرف قرارداد از کشور چین و با وجود تحریم‌ها، کارخانه چینی موظف به تامین کشنده‌ها به هر میزان شده که در حال حاضر روزانه ۱۵ دستگاه کشنده برای تریلر و کامیون قابل عرضه است.

وی عنوان کرد: این طرح صنعتی با هزینه ۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر آغاز به کار کرد که دارای بخش‌های انبار دائمی، مکانیکی، روانکاوی، کولرسازی و مکانیکی است و بزرگ‌ترین شرکت سیباموتور در جنوب‌شرق است.

نبوی ادامه داد: حجم بار در سیرجان ۵۰ میلیون تن اعم از سنگ‌آهن و گندله و کالاهای منطقه ویژه اقتصادی است که این شرکت بزرگ‌ترین مرکز توزیع کشنده‌ها با استاندارد بین‌المللی و تاییدیه حفاظت از محیط زیست است.

جانگ وی نماینده کارخانه تولید و شرکت کشنده‌ها از کشور چین در حاشیه این مراسم گفت: با وجود تحریم‌ها و چالش‌هایی که برای کشور ایران به وجود آورده‌اند، اما روند فعالیت‌های اقتصادی خوب است و سرانجام خوبی برای مردم ایران در پیش است.

وی منطقه سیرجان را خوب و جالب عنوان کرد و افزود: برای من مهم بود که همه مسئولان کمک می‌کردند تا سرمایه‌گذار با پشت گرمی مسئولیت خود را انجام دهد.

امام جمعه موقت سیرجان نیز ملت ایران را ملتی شجاع و رشید معرفی کرد و ابراز داشت: اگر دشمنان به خیال خام خود با تحریم‌ها و توطئه‌ها می خواستند ما را به زانو درآورند، اما امروز کمبودها ما را مقتدر کرده و آنها عصبانی هستند.

حجت‌الاسلام حسین حیدری متذکر شد: اراده ملت‌ها شکست‌ناپذیر است و دست ‌نشاندگان غرب در منطقه باید به خواسته ملت خود احترام بگذارند تا در خشم ملت خود نیفتند و امروز همه توطئه‌ها در منطقه برای انحراف افکار ملت‌ها است که هیچ نفعی برای استکبار ندارد جز اینکه ضعف و پوشالی بودن قدرت کفر بیشتر نمایان می‌شود.

حیدری با تاکید بر کیفیت بالای کالا گفت: تصاحب بازارهای جهانی با کیفیت کالاها است.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.