×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
شهادت مرزبانان توسط گروه‌های تروریستی محکوم است/ حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب هراس دشمنان است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبرحجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: شهادت مرزبانان کشور توسط گروه‌های تروریستی محکوم و به دشمنان نظام اسلامی هشدار می‌دهیم این جنایات ناشی از ضعفشان در برابر اقتدار ملت ایران است.
امام جمعه سیرجان از دولتمردان کشور پاکستان خواست همان‌طور که کشور ایران با اقتدار کامل اشراف بر مرزهای خود دارد و تمام حرکات را کنترل می‌کند مسؤولان این کشور ضمن اعمال اقتدار در مرزهای خود مواظب حرکات وابستگان استکبار و دشمان اسلام باشند تا امنیت کامل در همه مرزها ادامه داشته باشد.
وی حملات صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند امروزه در برابر مردم منطقه ارزش ، اقتدار و اختیاری ندارند و متجاوزان به کشورهای منطقه شکست خورده‌اند و حتی از تحرکاتی هم که امروزه در نوار غزه، کرانه باختری و مناطق مختلف فلسطین دارند دست بردارند که در صورت هرگونه تحرک منجر به درگیری  با استقامت ملت فلسطین شکست می‌خورند و نتیجه‌ای جز ذلیل‌شدن صهیونیست‌ها ندارد.
حسینی به مبحث مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات هم حق و هم وظیفه است و آنچه دشمن را می‌ترساند حضور حداکثری و چشمگیر مردم است اما کاندیداها ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از اهانت و تخریب یکدیگر بپرهیزند و از توانمندی و عملکرد خود به مردم بگویند.
وی به نشانه‌های فرد اصلح در انتخابات اشاره و عنوان کرد: تعهد، تقوا و تخصص و همچنین تقوای سیاسی از شاخصه‌های فرد اصلح است و این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت‌های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد و در رفع مشکلات مردم درنگ نکند.
امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله اعیاد شعبانیه، هفته کار و کارگر و هفته معلم، روز جانباز و پاسدار و شهادت آیت‌الله مطهری پرداخت و این مناسبت‌ها را یادآور فضائل اخلاقی و ارزش‌های دینی دانست.
حسینی گفت: حضور ما در مناسبت‌های مذهبی به حضور سیاسی می‌رسد که امروزه دشمنان از این حضورها وحشت دارند و نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.
وی توجه به ازدواج فرزندان را یکی از راه‌های زندگی با سبک اسلامی دانست و تحقیق در انتخاب همسر خوب برای فرزندان را از تاکیدات و سفارشات ائمه اظهار (ع) عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.