×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان صبح امروز به مناسبت آغاز هفته نیزو انتظامی با شرکت گردانهای نداجا،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران در محل پلیس راهورباحضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در آئین صبگاه مشترک اظهار داشت: امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و همدلی مسئولین و همکاری آحاد مردم شکل گرفته است و به لطف الهی در شهرستان سیرجان شاهد امنیت پایدار و احساس امنیت هستیم .
وی افزود: اجرای طرح های ارتقائ امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت بر احساس امنیت حاکم در شهرستان تاثیر بسزایی دارد ، که پلیس با همکاری و مشارکت همگان در این زمینه اقدام می نماید .
حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان از دیگر سخنران این مراسم بودند که با توصیه افراد به تقوا و خداترسی افزودند : امنیت داری دو بعد درونی و بیرونی است که در بحث درونی خود انسان موظف است با ایجاد امنیت شخصی برای خودش در مقابل وسوسهای شیطانی مقابله کند .
وی ادامه داد : در بعد امنیت بیرونی در شهرستان ، با تلاش عزیزان عرصه نظم وامنیت شاهد آرامش جامعه و امنیت پایدار هستیم .
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با اشاره به لزوم امنیت در پیشبرد توسعه و امنیت یادآور شد : به نتیجه رسیدن توسعه و پیشرفت طرح های عمرانی ، علمی ، فرهنگی و … در سایه امنیت امکان پذیر است که خوشبختانه در شهرستان در سایه امنیت شاهد پیشرفت و توسعه هستیم .
در ادامه این مراسم معاون استاندار ضمن تبریک هفته ناجا با اشاره به کاهش ۳۰درصدی جرائم در شهرستان ، خاطرنشان کردند : این کاهش نشان دهنده درایت نیروی انتظامی و فرمانده مقتدر این یگان دانست و ناکامی آدم ربایان در سال گذشته و دستگیری قاتل های فراری که در شهرستان های دیگر مرتکب قتل شده بودند مهر تاییدی بر این ادعا است .
مکی ابادی امنیت را مستلزم همکاری کلیه نهادها و آحاد جامعه دانست و با اشاره به امنیت در بحث سرقت بیان کرد : هنگامی امنیت در بحث سرقت پدید می اید که همه سازمانها از جمله اداره برق در رفع تاریکی معابر ، شهرداری در بحث جلوگیری از حاشیه سازی و مردم در بحث رعایت نکات امنیتی وسایل نقلیه و وسایلشان با پلیس همکاری کنند .
در پایان این مراسم از کارکنان ساعی و ترفیع بگیر خادمین شهدا و خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.