×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
ظلم و جنایات استکبار جهانی به‌علت ترس از حاکمیت اسلام است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جمع نمازگزاران جمعه گفت: همه این ظلم و جنایات استکبار جهانی به‌علت ترس از حاکمیت اسلام است.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان باید برای مقابله با حرکات مذبوحانه و ددمنشانه در قالب جریان‌های تکفیری و تروریستی متحد باشند و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند تا جهان صلح و آرامش را به‌ خود ببیند.

امام جمعه سیرجان صهیونیست‌ها را عامل ظلم و ستم در منطقه دانست و تصریح کرد: اگر آمریکا و استکبار به‌ راستی طالب صلح و امنیت بود باید دست از حمایت رژیم اشغالگر قدس بردارد و بداند که این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته و هرچه به جنایاتش در قدس شریف و علیه مردم فلسطین ادامه دهد این سقوط و نابودی زودتر فرا می‌رسد.

حسینی گفت: سردمداران صهیونیست هم باید درک می‌کردند که آمریکا به فکر خود است و تا این حمایت‌های نابه‌جا باشد، اسرائیل هم امنیت ندارد.

وی به اتمام مذاکرات هسته‌ای در این مرحله اشاره کرد و افزود: ملت ما می‌داند که شرایط مذاکرات هسته‌ای به هر سرانجامی رسیده و یا برسد به‌ نفع ملت ایران و نظام اسلامی تمام شده و می‌شود و ما مطمئن هستیم که زیاده‌خواهی‌های آمریکا در همه زمینه‌ها و این مذاکرات به ضرر سردمداران آمریکاست.

حسینی ادامه داد: دنیا می‌داند موضع ایران اسلامی صداقت و حقانیت است پس مقابله با سیاست‌های صادقانه و کاربردی نظام اسلامی یک اشتباه دیگر آمریکاست که در نهایت مردم جهان را در کنار ملت و نظام اسلامی قرار می‌دهد و این آمریکا و سیاست‌های غلط کاخ سفید است که جهان را علیه این سیاست‌ها بسیج کرده است.

خطیب جمعه سیرجان علت شکست‌ناپذیری ملت ایران را حضور همیشگی مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: این حضور یعنی بسیج و بسیج یعنی این حضور و فرهنگ بسیجی امروز در کشورهای دیگر طنین‌انداز شده است.

حسینی یادآور شد: در عراق و سوریه مردم به کمک ارتش نیامدند تا توانستند گروه‌های داعش و تکفیری را قلع و قمع کنند و انقلاب اسلامی ما صادر شد و جهان اسلام امروز علیه رژِیم اشغالگر قدس باید بسیج شود و می‌شود و ترس آن‌ها از هم همین جاست که مردم منطقه بسیج نشوند.

وی عنوان کرد: اگر بسیج مردمی وارد عمل شود، دیگر ظالم و مستکبری نیست که بخواهد ظلم را ادامه دهد و ما به رژیم‌های دست‌نشانده منطقه هم می‌گوییم به دامن ملت خود برگردید بهتر از آمریکا و اسرائیل است و روزی آتش خشم ملت‌ها دامان شما را می‌‌گیرد و قدرت پوشالی آمریکا برای شما کارساز نیست.

امام جمعه سیرجان به جایگاه و نقش ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجی که امروز عطر خوش و فرهنگ بصیرت آن همه جهان را گرفته است، مطیع رهبری است و متحد و منسجم در مقابل مستکبران ایستاده است بنابراین کسی نمی‌تواند از نشر این فرهنگ جلوگیری کند.

حسینی عنوان کرد: فرهنگ بسیج امروز در عراق و سوریه شکل گرفته و مردم در کنار نیروهای امنیتی کشورشان می‌ایستند و دشمنان‌شان را شکست می‌دهند.

وی از بازی خوب تیم فوتبال گل‌گهر مقابل پرسپولیس قدردانی کرد و افزود: ضمن تلاش بازیکنان تیم گل‌کهر در پیروزی معمول اما هم مردم ما و هم این تیم ما برنده اخلاق شدند و باید این پیروزی را تبریک گفت و از آن‌ها تقدیر کرد.

حسینی به مسئله انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر سیرجان پرداخت و با قدردانی از همت شورای شهر سیرجان که با سرعت و درایت شهردار را انتخاب کردند تا امور شهر معطل نماند، تصریح کرد: وفاق ملی در هر مجموعه‌ای امور را به پیش می‌برد و باید این وفاق و همبستگی در همه جا به‌ویژه شورای شهر و شهرداری باشد.

خطیب جمعه سیرجان در پایان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله روز نیروی دریایی هم پرداخت و اقتدار نیروی دریایی را در عرصه بین‌المللی یکی از عوامل خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران دانست.

حسینی تصریح کرد: این اقتدار و پیشرفت در زمانی به وجود آمده که ما استقلال داشتیم و دشمنان هم ما را تحریم کردند پس خودباوری را فراموش نکنیم و بدانیم قدرت به معنای حضور و همبستگی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.