×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان ارزوئیه

بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور جانشین ناحیه‌ی مقاومت سپاه، فرماندار شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران در گلزار شهدای ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا صبح امروز همراه با رژه خودرویی با حضور جانشین ناحیه‌ی مقاومت سپاه، فرماندار شهرستان و مسئولان شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران در گلزار شهدای ارزوئیه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی با نثار شاخه‌های گل و تجدید بیعت با شهدای ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره‌ی حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

دفاع مقدس مصداق عینی راهکار پیروزی در تمام عرصه هاست.

سرگرد پاسدار امین ایوبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به سالروز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافعین حرم را گرامی داشت.

وی دفاع مقدس را مصداق عینیِ راهکار پیروزی در تمام عرصه ها در زمینه های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد.

سرگرد پاسدار امین ایوبی در ادامه تصریح نمود: در راه ولایت مسیر برای همه ما مشخص است و اصل پیروزی ما اطاعت و تبعیت بدون چون و چرا از امر ولی فقیه و امام امت است.

وی در مورد دیگر اعتماد به جوانان را مطرح کرد و بیان کرد: دلیل پیروزی انقلاب اسلامی مسیری بود که با اعتماد به جوانان به آن رسیدیم و آن هم اعتماد به شهید باقری هاست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه رفع نیازها در داخل و حرکت به سمت تولید و بی توجهی به تحریم ها را همان روحیه انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: باید همه انقلابی باشیم نه سیاست زده که این سه عامل راه کار گشایش در تمام امور می باشد، باشد که مسئولین و امت واحده اسلامی با توجه به این سه اصل در برابر خناسان و مزدوران حال و آینده به حول قوه الهی و با انقلابی گری موفق و پیروز شوند.

خون شهدا پیامرسان انقلاب اسلامی است.

آقای منظری توکلی فرماندار شهرستان ارزوئیه با بیان اینکه هر انقلابی دو چهره ی خون و پیام را به همراه دارد بیان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قیام کرد و هدف را زنده نگه داشتن اسلام می دانست و در راستای آن خون خود را تقدیم کرد و هشت سال دفاع مقدس تداعی این امر برای ماست.

وی خاطر نشان کرد: جوانانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با الهام از قیام امام حسین علیه السلام رسالت اول انقلاب را در جبهه های دفاع مقدس بنیان نهادند.

مهندس منظری توکلی در ادامه با بیان اینکه پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیهاست عنوان کرد: امروز خون شهدا پیامرسان انقلاب اسلامی است و اکنون در برهه ای سخت تر از جنگ تحمیلی قرار داریم و آن هم استکبار جهانی علیه نظام و ملت ما ایجاد کرده و در یک نگاه و یک کلام همان مسئله اقتصاد است.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ی محوری همه ی ما است که در مسیر انقلاب اسلامی در سایه مقام معظم رهبری مدظله العالی رهنمودهای انقلاب اسلامی را محقق سازیم.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.