×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
شکست گل گهر در دیدار خانگی

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم‌های گل‌گهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر تیم میهمان به اتمام رسید.

تک گل بازی در دقیقه ۱۰ توسط عیسی آل‌کثیر زده شد. این مهاجم جنوبی با یک ضربه سر هوشمندانه از روی ارسال عبدالله ناصری توانست برای دومین هفته پیاپی گلزنی کند. البته اشتباه مهرداد بشاگردی دروازه‌بان گل گهر در خروج از دروازه هم در این گل بی‌تاثیر نبود.

تیم گل گهر سیرجان دومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد و همچنان در حسرت برد باقی ماند ، شاگردان وینگو بگوویچ حالا با سه امتیاز موقتا در رده سیزدهم باقی ماندند.

وینگو بگوویچ در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان گفت: شاید براساس یکسری اشتباهات بود که تیم حریف موفق به گلزنی شد.

وی با اشاره به اینکه در چندین فرصتی که برای تیم ما ایجاد شد موفق به گلزنی نشدیم افزود: در فوتبال بسیار عادی است که تیمی که عقب می افتد ریسکی بازی کند و به همین دلیل هم چند فرصت گلزنی را از دست دادیم.

بگوویچ با بیان اینکه ریسکی بازی کردن باعث ایجاد فرصت برای تیم حریف می شود، گفت: من به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که تمام تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه امروز گل گهر تیم خوش شانس زمین نبود و در برابر حریف مغلوب شدیم، بیان کرد: بازهای زیادی پیش روی داریم و مطمئنم در نهایت موفق به کسب رتبه خوبی در جدول می شویم.

وی با انتقاد از رفتار تماشاگران گفت: برای شخص من مهم نیست که چه فریادی علیه من می زنند اما اهمیت دارد که به تیم و تلاش ما احترام گذاشته شود.

بگوویچ با تاکید بر اینکه تیم گل گهر نیاز به حمایت دارد، عنوان کرد: تماشاگران به جای حمایت تا آخرین دقایق بازی انرژی منفی می دهند و این شرم آور است چرا که هیچ تیمی در ایران اینگونه نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.