×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
عملیات انتحاری چهار هزار وهابی در عراق با دستور عربستان

terorist soriyeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرده بود نیم میلیون عراقی از سال ۲۰۰۳میلادی تاکنون در پی اقدامات تروریستی و انفجارها با خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری ها کشته شدند.

 نادیا عبیدی خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت سازمان مبارزه با تروریسم در عراق افزود این چهار هزار فرد انتحاری مواد منفجره همواره خود را در بازارها ، مدارس ، مساجد ، مراکز دولتی نظامی و غیر نظامی منفجر کرده‌اند. این چهار هزار نفر از ملیتهای عربی بودند.
سرلشگر فاضل پرواری رئیس این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد ۱۲۰۱تروریست از این تروریستها نیز اردنی و فلسطینی و سیصد نفر از آنها نیز سعودی بودند.۲۵۰تروریست از یمن ، ۲۴۰تروریست از لیبی و ۹۹تروریست از مصر در این حملات شرکت داشتند. برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس که حتی با ذره بین نیز دیده نمی شوند با ۲۱۰فرد انتحاری در عراق عملیات انجام دادند . ۱۷۰۰ تروریست دیگر نیز از الجزایر ، سودان ، تونس ، کویت ، عمان ، لبنان ، مغرب ، سومالی و سوریه بودند. همه انتحاریها دارای اندیشه وهابی تکفیری بودند و نظام آل سعود آنها را به عراق گسیل کرده است.
حیدر عبادی مشاور نخست وزیر عراق گفت:« هدف از این شیوه ویرانگرانه آن است که این منطقه نابود شود تا برخی کشورهای خاص و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس بر منطقه مسلط شوند.آنها می خواهند عراق و سوریه را نابود کنند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.