×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
فراهم سازی زیرساخت های فعالیت فرهنگی از مهمترین وظایف امامان جمعه است

به گزارش سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان نیز در جمع طلاب این شهرستان، بر لزوم گسترش فعالیت های دینی در منطقه تأکید نمود و خاطرنشان کرد: مراکز علمی به ویژه حوزه  های علمیه و دانشگاه ها باید نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با همکاری حوزه علمیه و دانشگاه شهرستان سیرجان، مقرر شد تا کارگروهی برای تشریح وظایف نهادها تاسیس و برای عملیاتی سازی منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات بایسته ای صورت گیرد.

امام جمعه سیرجان به برنامه های فرهنگی شهرستان در ایام نوروز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بسیار خوبی توسط نهادهای فعال فرهنگی شهرستان سیرجان آغاز شده؛ امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز به دستاوردهای ارزشمندی درعرصه ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان دست یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، فراهم سازی زیرساخت های فعالیت فرهنگی را از مهمترین وظایف امامان جمعه دانست و ابراز داشت: کارگروهی با حضور پنج نفر از مدیران و مسئولان شهرستان تشکیل شده که به منظور کنترل بر تبلیغات سوء و هجمه های فرهنگی دشمن، مسئولیت صدور مجوز فعالیت های فرهنگی در شهرستان را به عهده دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.