×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان معرفی شد+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن غدیر اداره ارشاد برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: سپاه یک نهاد صرفا نظامی و امنیتی نیست بلکه سپاه انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد ورود پیدا خواهد کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی و رسالت محور است و براساس نگاه و نظر مقام معظم رهبری به صورت انقلابی عمل کرده و خواهد کرد.


سردار معروفی اظهار داشت: سپاه و بسیج از یکدیگر تفکیک ناپذیر هستند اما مدل مدیریت در سپاه و بسیج با یکدیگر تفاوت دارد. معتقدیم بسیج همیشه نباید از ما فرمانبری کند بلکه باید در بسیاری از مکان ها و اتفاقات خود فرماندهی کرده زیرا بسیج از مردم و برای مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مثلت مکتبی انقلابی و مردمی تشکیل شده است مکتبی بودن سپاه براساس دستورات نورانی دین خدا است.

سردار معروفی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک ارگان نظامی نیست، یکی از ماموریت های آن امنیتی و نظامی است سپاه پاسداران سپاه انقلابی است و انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که نیاز داشته باشد سپاه حضور پیدا می کند.
وی افزود: سپاه انقلاب اسلامی غیر محافظه کار است و هیچ وقت در وضع موجود توقف نمی کند و دنبال پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب اسلامی است ،سپاه و بسیج سازمانی انقلابی و انعطاف پذیر است به‌طوری که در هر شرایط و بحرانی از جمله سیل، زلزله، مسائل امنیتی و … به کمک مردم می‌شتابند.


معروفی بسیج و سپاه را تلفیقی از یکدیگر دانست و عنوان کرد: سپاه و بسیج از یکدیگر تفکیک ناپذیر هستند اما مدل مدیریت در سپاه و بسیج با یکدیگر تفاوت دارد معتقدیم بسیج همیشه نباید از ما فرمانبری کند بلکه باید در بسیاری از مکان ها و اتفاقات خود فرماندهی کرده

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حال حاضر با جمعیت خواهران بسیجی در سرتا سر استان ۱۱۰کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است و روزانه ۵۵ هزار ماسک تولید می شود.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه خط کش گذاری ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن و معاند است و خط قرمز دیگری نداریم و به دنبال تقویت جبهه انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی کمر شکن است و مسئولیت در نظام ما جای تبریک و جشن نیست بلکه جای تکلیف و رسالت است.

وی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه جا فدا خواهد شد در راه حفظ نظام اسلامی،فدای ملت ایران و فدای ولایت و آستانه تحمل سپاه آستانه تحمل ولایت و حجت خدا است و زود از کوره در نخواهد رفت چون قرار است ماموریت انقلاب و مردم انقلابی را در چارچوب نظام الهی انجام دهد.

در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ پاسدار علی دستوری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان منصوب شد.

گفتنی است وی پیش از این مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی طالب استان قم بوده و فرماندهی سپاه شهربابک، منوجان و کهنوج را نیز برعهده داشته است.
در پایان این مراسم فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اهدا لوح سپاس از زحمات سرهنگ پاسدار حسین باقری تقدیر بعمل آورد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.