×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
فیزیوتراپی بخش پاریز راه اندازی می شود

به گزارش”سیرجان خبر”در جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت سیرجان که در محل ساختمان این مجمع برگزار شد پیگیری راه اندازی فیزیوتراپی بخش پاریز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد به زودی این بخش درمانی در شهر پاریز فعالیت خود را آغاز کند.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیرجان گفت : این بخش با همکاری مجمع و یکی از خیرین پاریز و با همکاری یکی ازمتصدیان متخصص در بخش فیزیو تراپی فعالیت خود را آغاز می کند که دستگاههای مورد نیاز و مکان ارائه خدمات هم آماده است.
یدالله قربانی افزود: با همراهی مردم و خیرین در سال جاری بخش ضایع نخاعی شهر زید آباد و طرح توسعه آزمایشگاه این شهر نیز در حال انجام ودر ابتدای سال جدید فعالیت خواد را آغاز می کنند.
وی با اشاره به ضرورت همکاری خیرین در بخش سلامت و همکاری های لازم از سوی شبکه بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود : تجهیزات سونوگرافی درمانگاه نجف شهر نیزآماده تحویل به این مرکز درمانی است.
دراین جلسه بر احیا ، استحکام و ساخت خانه مرحوم دکتر صادقی به عنوان تاکید شد و مقرر شد براساس هماهنگی با شرکت توسعه آهن و فولاد این خانه نیز به عنوان یک مرکز درمانی ساخته شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.