×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پروژه های عمرانی سیرجان

به گزارش سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” منصور مکی آبادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه هفتم شامل شهرستان های سیرجان و بردسیر، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی افزود: قرارداد هزار و ۳۰۰ میلیارد پروژه شامل ۴ پل بزرگ هفته آینده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سیرجان منعقد خواهد شد و ۹۳ پروژه با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در سامانه بهین یاب در راستای رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی، شناسایی و ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۱۳۰ پروژه صنعتی و کشاورزی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سیرجان شناسایی شده است و ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در ۶۰ روستای شهرستان سیرجان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی تعریف و با بانک های عامل تفاهمنامه امضا شده است تا اشتغال و اقتصاد مقاومتی از روستاها آغاز شود.
مکی آبادی با بیان اینکه تعاونی همیار و دهیار از مزیت های روستاها است افزود: ۲۶ طرح اشتغالزایی توسط این شرکت ها تهیه و به وزارت کشور ارسال شده است و ۶۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان سیرجان نیز دچار مشکل سرمایه نقدینگی است که با واگذاری تسهیلات مشکل آنها رفع شد و با احداث شهرک صنایع مزاحم، زمینه اشتغال ۵ هزار نفر در آینده فراهم خواهد شد.
فرماندار سیرجان تصریح کرد: شهرستان سیرجان طی ۳ سال گذشته رتبه نخست اشتغال را در استان کرمان کسب کرده و در زمینه مکانیزه کردن بخش کشاورزی نیز رتبه نخست را به دست آورده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.