×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
قهرمانی رقابت های سبک های آزاد کاراته جنوبشرق کشور به تیم سیرجان رسید

به گزارش “سیرجان خبر” مسابقات قهرمانی سبک های آزاد کاراته جنوبشرق کشور سیرجان با حضور ۳۳۱ کاراته کا در تمام رده‌های سنی به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد.

در پایان، تیم سیرجان به مربیگری یاسر صادقی موفق به کسب مقام اول شد، هرمزگان به مربیگری رفعتی و فدایی مقام دوم را کسب کرد و یزد با مربیگری صدوق و فارس با مربیگری حیدری به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتای انفرادی نیز بهنام محمد خانی از رفسنجان، عرشیا شهسواری، ابوالفضل شهبازی، محمد قادری، محمد جواد هاشمی و سجاد کریمی از هرمزگان، امیرحسام اسماعیل زاده از سیرجان، محمد باقر محمودی از شهر بابک، علی رضا زمانی از سیرجان، امیر حسین سالاری و سینا قلی زاده از هرمزگان، احمد رضا محمودی از شهربابک، بهزاد محسنی از رفسنجان، امیررضا احسانی فر، صالح صادقی، امیر محمد سالاری و حسن ملک محمدی از سیرجان، سعید عظیمی، علی رضا ابنی از یزد، مسعود حاج علی اکبری از رفسنجان و سبحان ذاکری از سیرجان در اوزان و رده های سنی مختلف عناوین نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در این مسابقات مجتبی عرب به عنوان بهترین داور وسط، روح… اصغری بهترین داورگوشه، یاسر صادقی با ۵ طلا و ٢ نقره بهترین مربی، حسن ملک محمدی جنگنده‌ترین بازیکن و سجاد ذاکری به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن انتخاب شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.