×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
قهرمانی مرکز سیرجان در هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی نداجا

به گزارش “سیرجان خبر”  ظهر روز گذشته خاموش شدن مشعل مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهار روز برگزاری در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با حضور فرماندهان نیروی دریایی دو مرکز سیرجان و امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاونت هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

امام جمعه سیرجان در این مراسم قدرت ایمان و بصیرت را از شاخصه‌های جوانان عنوان کرد و گفت: هر حرکتی در منطقه از سوی آمریکا و نوکرانش به‌خاطر مبارزه با ملت ایران است و امروز شکست توطئه‌های استکبار هم به خاطر آمادگی جوانان ما است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی شکست داعش را شکست دولت‌های آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت: داعش را سردمداران آمریکا در دولت‌های مختلف طراحی کردند و رژیم صهیونیستی و دلارهای نفتی برخی کشورهای عرب این گروه تروریستی را تقویت کرد و امروز صحنه را باختند و داعش نابود شد.

در ادامه مراسم پایانی مسابقات فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش از تیم‌ها و نفرات برتر این مسابقات که در ۹ رشته ورزشی و ۱۰ رشته قرآنی و با حضور ۶۰۰ نفر شرکت کننده از مناطق دریایی کشور برگزار شده بود، تجلیل شد.

در مسابقات ورزشی تیم مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با کسب ۸۱ امتیاز قهرمان شد و تیم مرکز تخصص‌هایی دریایی باقرالعلوم رشت با ۸۰ امتیاز نایب قهرمان و منطقه دوم ولایت نیروی دریایی جاسک با ۶۸ امتیاز سوم شد.

در مسابقات قرآنی هم منطقه یکم دریایی بندرعباس با ۴۶۵ امتیاز قهرمان شد و تیم مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با ۲۹۵ امتیاز نایب قهرمان و تیم ستاد نیروی دریایی ارتش با ۲۲۰ امتیاز سوم شد.

در بخش انفرادی مسابقات قرآنی هم در حفظ ۲۵ جزء ناویان وظیفه عیسی قویدل از منطقه یکم امامت بندر عباس، حفظ ۱۵ جزء حامد کوه‌پرش از مرکز آموزش سیرجان، حفظ ۱۰ جزء ینا محامدی از منطقه یکم بندرعباس، در حفظ پنج جزء محسن رئیسی از منطقه یکم بندرعباس، در حفظ سه جزء محسن رئیسی از مرکز دریایی زرشت به مقام اول رسیدند.

همچنین در تفسیر سطح یک محسن شجاعی از مرکز آموزش سیرجان، تفسیر سطح دو حسین رینیان از منطقه یکم بندرعباس، در قرائت تحقیق جعفر اوحدی از ستاد تهران، در قرائت ترتیل علی فلاح‌نژاد از تکاوران دریایی منجیل و در اذان مصطفی آبکار از منطقه دوم ولایت جاسک همگی به مقام اول این مسابقات رسیدند.

در مسابقات ورزشی هم در رشته‌های تیراندازی، طناب‌کشی، دارت و تنیس روی میز مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان قهرمان و مقام اول را کسب کرد و در رشته‌های ورزشی فوتبال و شنا مرکز دریایی باقرالعلوم رشت، در دوی صحرانوردی منطقه دوم ولایت جاسک و در کشتی هم دانشگاه علوم دریایی نوشهر به مقام قهرمانی و نخست دست یافتند.

در این مراسم مشعل مسابقات خاموش شد و برنامه‌های فرهنگی متنوع برگزار و در پایان از قهرمانان مسابقات و خانواده‌های شهدای نیروی دریایی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.