×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
مجلس خانه ملت و عصاره همه فضائل است/ سران سه قوه تصمیم قاطع در رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به شکست ائتلاف پنج قدرت نظامی آمریکا، انگلیس، فرانسه، سعودی و امارات علیه مردم یمن و تصرف ناکام بندر الحدیده اشاره کرد و اظهار داشت: همه قدرت‌های جهان در برابر مقاومت ملت‌ها شکست خورده هستند و هدف این ائتلاف هم تصرف منطقه و بندر الحدیده یمن بود که به غیر از ظلم و کشتار مردم هیچ امتیاز و پیروزی در این تهاجم و حمله نظامی نداشتند و سردمداران آمریکا ماهیت شان ظلم و جنایت در جهان است.

وی افزود: اقدام اسفناک دیگر ترامپ خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل بود و قبیح‌تر و زشت‌تر از این هم جداکردن بچه‌ها و فرزندان از والدین مهاجر است که به هر حال این اقدامات جنایت بارنشانه سقوط آمریکا و نابود شدنش در آتش ظلم و جنایات دارد.

حسینی به فرمایشات رهبری معظم در روز عید فطر و همچنین نمایندگان مجلس پرداخت و گفت: رهبری معظم تاکید بر امیدواری مردم و رفع مشکلات آنان را دارند و سران سه قوه هم تنظیم بازار سکه، ارز و مسکن را داشته باشند و تصمیم قاطع واجرایی در رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبری نظام دقت کنند و با نظارت و خدمات صادقانه از قوانین خلاف مصلحت نظام و مردم پرهیز کنند و فرمایشات معظم له را نصب‌العین خود قرار دهند و بدانند که مجلس خانه ملت و عصاره همه فضائل است.

وی به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله اول تیرماه روز اصناف اشاره کرد و بیان داشت: اصناف نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم، در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند و امروز هم باید در تولید کالای ایرانی و دوری و مبارزه با گرانفروشی و احتکار تلاش کنند تا ملت ایران با همبستگی و اتحاد در جنگ اقتصادی علیه سلطه گران و دشمنان پیروز شود.

حسینی به مناسبت هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب پرداخت و گفت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی قصد براندازی نظام اسلامی ملت ایران را داشته است که با همه توطئه‌ها طی ۴۰ سال گذشته شکست خورده و امروز هم با هوشیاری و بصیرت مردم و ادامه راه شهدای هفتم تیر دشمنان این نظام شکست خورده هستند، هفته قوه قضائیه نیز یاد آور ادامه راه شهید بهشتی و یاران انقلاب است.

وی خواستار برگزاری جلسه اضطراری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور مسؤولان در مورد نظارت بیشتر بر پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرستان شد و بیان داشت: مبادا افراد لاابالی و مغرض بخواهند در این مکان‌های تفریحی مردم اشاعه گناه و معصیت را داشته باشند و آزادانه به خواسته خود و زیر پاگذاشتن ارزش‌های اسلامی برسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.