×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان اعلام شد

سرهنگ ابراهیمی فرمانده راهنمایی و رانندگی سیرجان صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: شهرستان سیرجان با روند وسعت شهر و وجود معادن گسترده به یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل شده است و به همین دلیل شهر مهاجر پذیری محسوب می شود که جمعیت زیادی از سراسر ایران در این شهر ساکن شده اند و همین موضوع باعث شده شهرستان سیرجان از نظر ترافیکی جزو پرترددترین شهرهای استان کرمان قرار بگیرد.

وی گفت: در سال های اخیر در آستانه نیمه شعبان با توجه به حجم زیاد تردد مردم در سطح شهر و افزایش وسائل نقلیه، راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته که این محل ها در روزهای پنج شنبه و جمعه در ساعات پایانی روز مسدود شده و هیچ وسیله نقلیه ای حق ورود به این محل ها را ندارد همچنین شهروندان می توانند فقط به صورت پیاده و دسته جمعی برای ورود به جشن ها و مراسمات این ایام از این محل ها عبور کنند.

ابراهیمی محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان را به شرح ذیل اعلام کرد: ۱ -خیابان امام(ره) از میدان انقلاب تا تقاطع رضوی(اشکذری) ۲-بلوارسردارجنگل ۳-بلوار امام رضا(ع) از میدان مادر تا چهار راه شهر بابک .

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی اعلام شده از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ روز جمعه ۲۳ خرداد ماه مصادف با روز نیمه شعبان اعمال خواهد شد.

وی به در پایان به شهروندان توصیه کرد که از  پارک خودرو در مکان های خلوت خودداری کرده وحتی الامکان از خودروهای شخصی استفاده نکنند و باتوجه به حجم ترافیکی بالا از پارک خودرو در حاشه خیابان جدا خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.