×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مدرسه استثنایی خیر ساز ۹ کلاسه پگاه پریدار در سیرجان افتتاح شد

به گزارش «سیرجان خبر» رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان استثنایی و عادی وجود ندارد خاطر نشان کرد: خدمت به دانش آموزان استثنایی منشا خیر و برکت است.

وی ارائه خدمات به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را حق آن‌ها و وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش ما این است که با تغییر نگاه، تفاوتی میان دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و سایر دانش آموزان نباشد تا برابری آموزشی و تربیتی را به طور کامل؛ محقق کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور گفت: باید خدمات نظام و انقلاب در قالب جهاد تبیین برای مردم بیان شود زیرا وضعیت کنونی کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ورزشی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

رضایی با اشاره به کلنگ زنی و بهره برداری از روزانه ۳ کلاس درس در استان در یک سال اخیر افزود: در دوسال اخیر ۲۰۰ مدرسه در استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد و افزود: تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام استان در یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

رضا رضایی با اشاره به نهضت بی نظیر مدرسه سازی در استان در دو سال اخیر گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی استان تا پایان سال جاری به میانگین کشوری می رسد.

وی از رشد ۴۰ درصدی میانگین فضای ورزشی مدارس استان در دوسال اخیر نیز خبر داد و اظهار کرد: با استاندارد سازی فضا های آموزشی در استان به دنبال ایجاد عدالت آموزشی و ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی هستیم.

بر پایه این گزارش: مدرسه استثنایی خیر ساز ۹ کلاسه پگاه پریدار در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

گفتنی است: در ساخت مدرسه استثنایی پگاه پریدار از اخرین استاندارد ها و همچنین تجهیزات به روز برای تحصیل دانش آموزان با نیاز های ویژه استفاده شده است.

در ادامه عباس عزت آبادی پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان در آیین افتتاح این واحد آموزشی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: امروز ده ها دانش آموز با نیازهای ویژه قدردان دست هایی هستند که برای رضای خالق یکتا این مکان آموزشی را برای آنها بنا کرده و قلب های کوچک آنان را برای رسیدن به اهداف بزرگ خشنود ساخته است.

عزت آبادی پور در ادامه افزود: ساخت مدرسه و کمک به پرورش نسل آینده، نیاز امروز کشور و اولویت اول است، استعدادهای درخشان فراوانی در سراسر کشور داریم و هر قدر در این خصوص خدمت شود و سرمایه و زمان و توجه بگذاریم ارزشمند است و جای کار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.