×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مراسم اعطای جایزه ملی استاد باستانی‌پاریزی برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم اعطای اولین دوره جایزه ملی استاد باستانی‌پاریزی امروز با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان: ابتکار برگزاری جایزه باستانی پاریزی ارزشمند است

علیرضا رزم حسینی از برگزاری مراسم اعطای جایزه باستانی پاریزی ابراز خرسندی کرد و گفت: ابتکار برگزاری این مراسم و اعطای این جایزه که به همت دکتر میرزاده راه اندازی شد، بسیار قابل تأمل و ارزشمند است.

وی افزود: اینکه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به مفاخر اسلامی و ایرانی اختصاص یابد، ابتکار جالبی بود که امیدواریم باعث معرفی هرچه بهتر و بیشتر مفاخر این سرزمین باشد. استاد گلاب زاده که از کرمان شناسان ارزشمند است، می تواند در این امر به دانشجویان و محققان کمک کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر: تجلیل از بزرگان، تجلیل از ارزش هاست

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به دکتر میرزاده و همراهان، گفت: تجلیل از بزرگان و اندیشمندان، درواقع تجلیل از ارزش ها و به نوعی شکرگزاری به درگاه خداومند منان است.

وی با بیان اینکه هر زمان که والی کرمان فردی کرمانی بوده، خدمات ارزنده ای برای آبادی انجام شده، اظهار داشت: هفته گذشته که در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتم، به عنوان یک کرمانی به سخنرانی دکتر میرزاده افتخار کردم. اقداماتی که دکتر میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مدت کوتاه مدیریت خود انجام داده، قابل تقدیر است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، دکتر حسن آبادی، دکتر افشین صالحی، مهدی نورمحمدی، عباس قنبری، منصور علی مرادی، محمدعلی طالعی بافقی، دکتر فریدون مجلسی، سیدمحمدعلی گلاب زاده و مهرداد نصرتی به عنوان برگزیدگان معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.