×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد ایمنی کشور برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” علی مظفری مدیرکل بازرسیِ کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد ایمنی کشور در کرمان اظهار داشت: ایده برگزاری المپیاد ایمنی در کشور با توجه به برگزاری موفق این المپیاد در استان کرمان شکل گرفت.


وی از روند کاهشی حوادث ناشی از کار طی هشت سال گذشته خبر داد و بیان داشت: طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش در حوادث منجر به فوت کار در کشور داشته‌ایم.
مدیرکل بازرسیِ کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ارتقای شاخص‌های ایمنی در کارگاه‌ها عنوان کرد: آموزش ایمنی را به عنوان رکن ارتقای ایمنی در کارگاه‌ها قرار می‌دهیم.
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس با بیان اینکه اصلی‌ترین فاکتور پیشنهادی دولت در بودجه ۹۸ رفع فقر مطلق است که مربوط به کارگران می‌شود، اظهار کرد: حفظ اشتغال موجود موضوع دیگر در بودجه ۹۸ است و ۶۰ هزار میلیارد تومان برای این حوزه و اشتغال جدید دیده شده است.
شهباز حسن‌پور افزود: تحریم‌ها در تولید یک فرصت برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و همچنین جوانان است که با نوآوری و ابتکار بخشی از نیازهای کشور را تامین کنند.
وی تنوع زیاد بیمه‌ها را به صلاح مجموعه مردم ندانست و گفت: نحوه پرداخت و خدمات‌دهی خیلی متفاوت است و مردم نگران این بی‌عدالتی هستند و دولت باید به این بی‌عدالتی‌ها پایان دهد.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: افزایش سطح اطلاعات عمومی و تخصصی مسئولان ایمنی، ارتقای سطح ایمنی شرکت‌ها و کاهش حوادث ناشی از کار از اهداف برگزاری المپیاد ایمنی است.
رضا اسماعیلی بیان کرد: برگزاری المپیاد ایمنی موجب به‌روز و کامل شدن اطلاعات بازرسان کار می‌شود.

لازم بذکر است در المپیاد ایمنی کار کشور آقای سعیدمهرپرور از شرکت صنعتی و معدنی گل گهر موفق به کسب رتبه سوم‌ کشور شدند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.