×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مراسم صبحگاه نیروهای مسلح سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” همزمان با روز نیروی دریایی، امروز آیین گرامیداشت نیروی دریایی در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد، این مراسم که با برنامه‌های فرهنگی و ادای احترام به مرقد دو شهید گمنام در این مرکز، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از درجه‌داران و ناویان برتر رتبه‌های فرهنگی، تلاش و کوشش همراه بود.

فرمانده مرکز آمادگاه پشتیبانی نیروی دریایی در سخنانی آمادگی نیروهای مسلح و تامین امنیت کشور را از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند و این اصل موجب اقتدار و امنیت شده است و نیروهای مسلح هم خود را از مردم می‌دانند.

 

دریادار دوم افشین اسکندرزاده گفت: نیروی دریایی با اقتدار کامل و تحت امر فرماندهی کل قوا حافظ امنیت و اقتدار دریایی کشور است و هرجا منافع ملت ایران و نظام اسلامی وجود دارد حضور داشته و اقتدار و قدرت خود را به کشورهای جهان نشان داده است.

وی آمادگی مردم و به ویژه جوانان در دفاع از نظام اسلامی را جزو سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: همه جهان به اقتدار نظامی ما اذعان دارند و اگر روزی حمله نظامی را تهدیدی برای ملت ایران می‌دانستند اما امروز این فکر وجود ندارد و همه می‌دانند که قدرت برتر نظامی در منطقه از نظام اسلامی است.

در پایان مراسم گرامیداشت نیروی دریایی یگان‌های نمونه دو مرکز آموزش و پشتیبانی و همچنین نیروهای مسلح رژه رفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.