×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
مراسم ویژه ۹ دی مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،مهدی صدفی صبح امروز در نشست خبری حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب و نظام با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در صدد براندازی نظام بوده و هستند.

وی بیان داشت: در هر مقطعی با طرق مختلف از جمله اختلافات قومی و مذهبی، بمب‌گذاری، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و شایعات برای براندازی نظام فعالیت داشتند.
صدفی افزود: جنگ نرم و به ویژه فتنه ۸۸ یکی از ترفندهای دشمن بود که دشمنان نظام با همکاری ایادی داخلی خود و با برنامه‌ریزی‌های چند ساله در راستای براندازی نظام تلاش می‌کردند.

مسئول ستاد بزرگداشت ۹ دی در استان کرمان گفت: هفتم دی‌ماه ۸۸ در روز عاشورا با ایجاد بلوا در سطح جامعه به ویژه تهران و آتش کشیدن اموال عمومی و خیمه‌های حسینی در راستای مخالفت با باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بر آمدند.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ را به عنوان یک چالش داخلی نام می‌برند، اما هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم بصیر ایران در ۹ دی ماه به میدان آمده و با حضور در راهپیمایی باشکوه و خودجوش مردمی تمام ترفندهای آنان را نقش بر آب کردند.

صدفی با اشاره به اینکه ۹ دی پیام‌هایی را به همراه داشته‌است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی و انقلابی بود.

وی ادامه داد: نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان در این روز، پیروی از امام شهیدان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی از دیگر پیام‌های ۹ دی بود.
صدفی بیان داشت: ۹ دی دستاوردهای داخلی و خارجی به همراه داشت که از آن جمله می‌توان به انسجام بیشتر مردم به نظام انزوای سیاسی و مردمی جریان فتنه، آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام در بعد داخلی اشاره کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: از دستاوردهای خارجی ۹ دی نیز می‌توان به اذعان غرب به قدرت نظام جمهوری اسلامی، حفظ استقلال سیاسی، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی، حمایت ملی از حکومت‌های مردمی اشاره داشت.

وی بیان داشت: مراسم ویژه ۹ دی در کرمان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مقابل حسینیه ثارالله کرمان همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام طیبی‌فر فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه برگزار می‌شود.

صدفی افزود: سایر دانشگاه و نهادها نیز ویژه‌برنامه ۹ دی را برگزار می‌کنند و شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف با تشکیل ستاد بزرگداشت ۹ دی به این تبیین این روز می‌پردازند.

وی عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان «بصیرت و استقامت»، مسابقات ورزشی با عنوان جام ۹ دی، مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه جنگ نرم در محل مساجد، نشست‌های تبیینی ویژه دانش‌آموزان از برنامه‌های این روز است.

صدفی ادامه داد: ویژه‌برنامه ۹ دی در بقاع متبرکه در سطح استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.