×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
مرگ دلخراش پسربچه ۲.۵ ساله در کودک‌آزاری مرموز

به گزارش“سیرجان خبر”،گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد ضربه‌ای که به سر این کودک وارد شده باعث مرگ او شده و این در حالی است که هنوز مشخص نیست چه‌کسی این ضربه مرگبار را وارد کرده است.

در حال حاضر پدر این کودک و مرد دیگری به اتهام قتل در بازداشت به‌سرمی‌برند تا مشخص شود عامل این کودک‌آزاری مرگبار چه‌کسی بوده است.

حادثه دلخراشی که باعث شد مهدی ۲٫۵ساله پس از چند روز کما روی تخت بیمارستان جانش را از دست بدهد؛ نخستین روز خرداد رخ داد. آن روز ۲مرد جوان درحالی‌که کودک ۲٫۵ ساله‌ای را در آغوش داشتند راهی بیمارستانی در شهرستان سیرجان شدند. وضعیت پسربچه وخیم بود و به‌نظر می‌رسید به‌خاطر ضربه‌ای که به سرش وارد شده، دچار ایست قلبی و تنفسی شده است. پسربچه به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت و تلاش پزشکان برای نجات جان او شروع شد. عملیات احیای قلبی نتیجه داد و قلب پسربچه به تپش افتاد اما ضریب هوشی او بسیار پایین و وی به کما رفته بود.

همزمان با تلاش پزشکان برای نجات پسربچه خردسال، واقعیت تلخی فاش شد. بدن مهدی کوچولو پر بود از علائمی چون گازگرفتگی با دندان، کبودی و سوختگی. بررسی‌ها نشان می‌داد که این کودک بارها مورد کودک‌‌آزاری قرار گرفته و احتمالا ضربه‌ به سرش که باعث شده وی به کما برود هم ناشی از کودک آزاری است.

با این اطلاعات ماجرا به پلیس گزارش شد و با حضور مأموران در بیمارستان پدر پسربچه دستگیر شد اما اثری از فرد دیگری که همراه او بود نبود. با گذشت چند روز از این ماجرا، درحالی‌که مهدی کوچولو همچنان در کما بود، قلب وی از تپش ایستاد و او جانش را از دست داد. با مرگ مهدی، پرونده رنگ و بویی جنایی گرفت و بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت پدر وی را صادر کرد. این در حالی بود که مأموران توانستند مرد دیگری را که همراه پدر مهدی در بیمارستان حضور داشت دستگیر کنند.

این دو مرد اما در بازجویی‌ها جنایت را به گردن هم انداختند و مدعی شدند که از ماجرای کودک‌آزاری خبر ندارند و احتمالا فرد دیگری عامل مرگ مهدی بوده است.

در این میان پدر مهدی گفت: به‌خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم، نمی‌خواستم از مهدی مراقبت کنم. برای همین او را به یکی از دوستانم که در اختلافات من و همسرم نقش داشت، سپردم. مهدی در زمانی که نزد دوستم بوده دچار این حادثه شده و من او را کتک نزده‌ام.متهم دیگر پرونده نیز با رد گفته‌های پدر مهدی مدعی شد که از ماجرای کودک‌آزاری خبر ندارد و نمی‌داند که مهدی چطور دچار حادثه شده و جانش را از دست داده است.

مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: هم‌اکنون هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در زندان به‌سرمی‌برند تا مشخص شود که عامل مرگ کودک ۲٫۵ساله چه‌کسی بوده است. وی ادامه داد: طبق نظریه پزشکی قانونی، پسربچه بر اثر ضربه وارد شده به سرش جانش را از دست داده و حالا باید مشخص شود که این ضربه چطور به سر او وارد شده و چه‌کسی مسبب آن بوده است و به همین دلیل تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.