×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مسئولان اجرایی و دولت باید با اتحاد کامل در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم تلاش کنند

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم را نمی‌توان انکار کرد، اظهار داشت: در شرایطی که مردم از مشکلات بیکاری، گرانی و رکود در مشقت زندگی می‌کنند، مسئولان اجرایی کشور و دولت باید با اتحاد کامل در راستای مرتفع کردن دغدغه‌های مهم مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ریشه‌کن شدن بیکاری و رونق اقتصادی کشور با شعار دادن و وعده‌های بی‌اساس برخی از مسئولان امکان‌پذیر نیست، افزود: مسئولان با تدابیر شایسته رسیدگی به معضلات و مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر از شعار دادن و امید واهی دادن به ملت پرهیز کنند؛ چراکه کوتاهی برخی از دست‌اندرکاران و مسئولان در حق مردم، اعتماد جامعه را از اصل نظام کاهش می‌دهد.

حسن‌پور با بیان اینکه در برخی از موسسات دولتی و یا خصوصی اگر حقوق برخی از مدیران با تاخیر پرداخت شود، باعث نارضایتی و پرخاش آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: باید وضعیت معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه را درک کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه فقر و عدم اشتغال جوانان منجر به افزایش معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم که آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های ظالمانه برای کشورمان ایجاد کرده‌اند. متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات توقع مردم از مسئولین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.