×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
مسئولان استانی و شهرستانی درگذشت مادر شهیدان رنجبر را تسلیت گفتند

به گزارش “سیرجان خبر” جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان رنجبر را تسلیت گفتند.

حسن علیداد سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درگذشت مادر شهیدان رنجبر توتوئی و مادر بزرگ شهید ایران نژاد را تسلیت گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت بانوی مومنه سرکار خانم حاجیه شهربانو ایران نژاد موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

این بانوی سلحشور دو فرزند رشید خود; شهیدان ابراهیم و محمد اسماعیل رنجبر توتوئی را زینب وار تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد ولی همچنان چراغ حماسه و جهاد را در خاندان خود حفظ نمود و نوه خود; شهید سید محمد ایران نژاد پاریزی را نیز تقدیم اسلام نمود.

صبر در برابر این عظمت, سر تعظیم فرود می آورد و زبان در برابر این حماسه ها قاصر است.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان کرمان و به ویژه سیرجان و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن بانوی مومنه آرزوی همنشینی با حضرت زینب(س) و فرزندان شهیدش را خواستارم.

پیام تسلیت استاندار کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان رنجبر توتوئی

علی زینی وند در پی درگذشت مادر شهیدان رنجبر توتوئی پیام تسلیت صادر کرد؛ متن پیام استاندار کرمان به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون‌
مادران شهدا الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند که وجود پر برکتشان روح ایثار و شجاعت را در جامعه می پروراند.

بدون شک شجاعت و عظمت شهید نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به ‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی انجام داده است.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه “حاجیه شهربانو ایران نژاد”، مادر ارجمند شهیدان والامقام “ابراهیم و محمد اسماعیل رنجبر توتوئی “و مادربزرگ “شهید سید محمد ایران نژاد پاریزی”را به مردم ولایتمدار استان کرمان خاصه مردم شهید پرور سیرجان ،خانواده معزز شهداء و خانواده محترم‌ ایشان تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی فقیده ماجده رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در پی درگذشت مادر شهیدان رنجبر

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در پیامی درگذشت مادر شهیدان بزرگوارمحمد ابراهیم رنجبر و محمداسماعیل رنجبر را تسلیت گفت.

سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: الگوی ایثار و صبوری، اسوه اخلاق و مقاومت، مرحومه شهربانو ایران نژادمادر شهیدان محمد ابراهیم و محمد اسماعیل رنجبر نمونه ای از زنان سرفراز سیرجان و پاریز بوده است که باید به اینچنین مادرانی افتخار کنیم.

وی گفت: این مادر بزرگوار در راه رضای پروردگار، خشنودی اهل بیت (ع) و دفاع از میهن اسلامی از ناب ترین گوهرهای وجود خود گذشت و دو فرزند رشید را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرد و اینک روح بلند و ملکوتی اش به فرزندان شهیدش و جمیع شهدا پیوست. بدون شک عزت امروزمان را مدیون خانواده های معزز شهداء هستیم.

سرهنگ پاسدار علی دستوری بیان کرد: ما امنیت پایدار و عزت و آزادگی ملت ایران را وامدار مادران و پدرانی هستیم که با همه هستی خود به میدان آمدند و چه الهام بخش هستند شیرزنانی که دامنشان محل تربیت فرزندانی رشید بود که هر کدام چون ستاره ای درخشان در آسمان شجاعت و بصیرت و ایمان می درخشند.
روحشان شاد یادشان گرامی راهشان پر رهرو باد …

فرماندار شهرستان سیرجان درگذشت والده شهیدان رنجبر را تسلیت گفت

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم شهربانو ایرانژاد مادرشهیدان سرافراز ابراهیم واسماعیل رنجبر از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.
مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضر حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده های محترم رنجبر وایرانژاد و همچنین محضرخانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور شهرستان سیرجان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.