×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
آل سعود از صدام درس عبرت بگیرد و فریب آمریکا را نخورد/ استقامت و پایداری رمز پیروزی بر دشمن است

به گزارش “سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تشریح فریب، دروغ‌ها و نیرنگ‌های آمریکا در برجام اظهار داشت: ترامپ هرچه می‌خواهد انجام دهد و در برجام بماند یا خارج شود موضع ما روشن و به تعهدات خود عمل می‌کنیم و باب مذاکره مجدد وجود ندارد چون ما به تعهدات خودعمل کردیم.

وی به مثلث شوم آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این شیطنت‌ها به ضررشان تمام می‌شود و خوب بود آل سعود از صدام درس عبرت بگیرند و فریب آمریکا را نخورند که هرگز با قدرت آمریکا حفظ نخواهند شد.

حسینی افزود: این مثلث شوم و سخنرانی‌های نتانیاهو علیه نظام اسلامی آن هم در مقابل رسانه‌ها حرکتی مضحک و خنده‌دار است که قدرت توخالی خود را به رخ ملت ایران می‌کشند تا ملت ایران را تحت فشار گذارند و باب مذاکره موشکی را مطرح می‌کنند که همانطور رهبری معظم فرمودند ما در هیچ زمینه‌ای مذاکره نخواهیم داشت و به تعهدات خود در برجام پایبند خواهیم بود.

خطیب جمعه سیرجان گفت: هم مسؤولان و هم ملت ایران روحیه وحدت را حفظ کنند و دشمن و راه‌های نفوذ دشمن را بشناسند و از نیرنگ و حیله دشمن هم غافل نخواهند شد و با استقامت و پایداری بر هرقدرتی و هر دشمنی پیروز خواهند شد.

امام جمعه سیرجان به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران و روز کارگر اشاره کرد و بیان کرد: کارگران و کارآفرینان سربازان جبهه این نبرد با استکبار هستند و دولت هم با حمایت از آنان و افزایش ظرفیت تولید داخلی بتواند در این نبرد هم بر دشمن پیروز شود.

وی با توصیه به مردم در خصوص حمایت از کالای ایرانی افزود: جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می‌شود و عدم توجه به کالاهای خارجی باید به صورت جدی و عملی و یک وظیفه همگانی اجرایی شود تا اراده ملت ایران و پیروزی در این نبرد هم بردشمنان قطعی و حتمی باشد.

حسینی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را دستور قرآن کریم برای مسلمانان اعلام کرد و گفت: در سوریه، لبنان و عراق نمونه بزرگ پیروزی از این استقامت است و در فلسطین و یمن هم دشمنان خود را باخته‌اند و زمین‌گیر شدند و نتوانستند با هر ظلم و جنایت و استفاده از حربه‌های مختلف و جنگ نظامی به پیروزی برسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.