×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مسعود سعید سرپرست رئیس اداره محیط زیست سیرجان شد

به گزارش سیرجان خبر؛ دکتر یعقوبی پور فرماندار سیرجان در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره محیط زیست سیرجان بر اجرای سیاست‌های دولت تاکید کرد و خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید مصمم‌تر از گذشته اقدام شود.

وی افزود: سیرجان یک شهر صنعتی و دریایی از فرصت ها و توانمندی هاست که به همین میزان چالش ها، مسائل و مشکلات فراوانی را به همراه دارد

معاون استاندار کرمان و فرماندار سیرجان تصریح کرد:نامگذاری شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده توجه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد مردم، تولید و اشتغال است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد و البته توسعه و رشد اقتصادی نباید خللی در وضعیت محیط زیست شهرستان ایجاد نماید.

یعقوبی پور با تاکید بر اینکه توسعه پایدار و متوازن بدون توجه به مسائل زیست محیطی امکان‌پذیر نیست، بیان داشت: توسعه زمانی محقق می‌شود که در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و به صورت متوازن انجام گیرد .

مدیرکل محیط زیست استان کرمان نیز با بیان اینکه اساس مدیریت سازمان براساس تعامل و رفع مشکلات زیست محیطی مردم است، گفت: این سازمان آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با سیاست‌های کاری فرماندار در جهت جلب رضایت مردم را دارد.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از خدمات «علی اکبر رسولیان» رئیس سابق، «مسعود سعید» به عنوان سرپرست جدید اداره محیط زیست سیرجان معرفی شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.