×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مسیر مبارزه با ظلم را تحت امر ولایت ادامه می‌دهیم/ ماهواره بمب و چاقوی برنده است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: آنهایی که گنبد آهنین را ساختند تا صهیونیست در امان بماند و به مردم بی‌دفاع فلسطین حمله کند، بدانند که مقاومت فلسطین این گنبد را شکسته است و باید پذیرای موشک‌ها و حملات جوانان فلسطینی باشد.

وی افزود: نفرت جهانیان از رژیم صهیونیستی، تعلیق پروازهای فرودگاهی و ترس و رعب یهودیان از موشک‌های مقاومت از دستاوردهای جاهلان و سردمداران رژِیم صهیونیستی برای مردم خودش است.

حسینی بیان داشت: در ظلم و ستمی که این رژِیم برافروخته است، مردم بی‌گناه و زنان و کودکان نیز طعمه جنگ‌افروزی شدند که همین خون‌ها و ظلم‌ها به زودی طومار صهیونیست را از زمین برمی‌کند.

این مسئول عنوان کرد: امروز دفاع از مردم فلسطین وظیفه همه است و ما ملت ایران این مسیر مبارزه با ظلم را تحت امر ولایت ادامه می‌دهیم و به زودی شاهد مرگ دشمن در صحنه نبرد خواهیم بود و آن روز را جشن می‌گیریم.

خطیب جمعه سیرجان سکوت سران کشورهای عرب در مقابل جنایات اخیر را نشان از همبستگی سران مرتجع عرب با این رژیم و سازش‌های عمیق پشت پرده عنوان کرد.

حسینی بیان داشت: دولت آمریکایی مصر هم گذرگاه رفح را باز نمی‌کند تا به مردم فلسطین آذوقه برسد، پس کجا هستند کسانی که ادعای حقوق بشر را فریاد می‌کشند.

امام جمعه سیرجان با تقدیر از شرکت کنندگان در روز راهپیمایی قدس گفت: روز قدس امسال متفاوت برگزار شد و همه مردم به میدان آمدند تا ملت مظلوم فلسطین را یاری کنند.

وی عنوان کرد: ماهواره بمب و چاقوی برنده است و ماهواره ابزار روز دشمن است که بی هویتی و عریانی را در کشور ترویج می کند.

این مسئول در مورد مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: این مذاکرات با کارشکنی آمریکا چهار ماه تمدید شد و ایران صادقانه به تعهدات خود عمل کرد، اما ما به آمریکا خوش‌بین نیستیم و حفظ حقوق خود را داریم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.