×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مشکل آمریکا و ایادی استکبار با خیمه امام حسین(ع) است/امروز آمریکایی ها منبع قدرت کشورمان یعنی ملت ایران را نشانه گرفته اند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر کرمان در مقابل حسینیه ثارالله این شهر با بیان اینکه سایت هسته ای ما خیمه ابا عبدالله علیه السلام است،اظهار کرد: و انرژی هسته ای ما فرهنگ عاشوراست و همچنین قدرت ملت ما اورانیوم غنی شده و هیات های مذهبی ما و علم حضرت ابوالفضل علیه السلام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مشکل آمریکا و ایادی استکبار با خیمه امام حسین(ع) است، سایت هسته ای مشکل آنها نیست، بلکه مشکل آنها مکتب کربلاست.

نقوی حسینی تأکید کرد:ما را منحرف نکنید و هر کس برای عزت ایران و عظمت ملت این کشور می خواهد تلاش کند باید فرهنگ عاشورا را تقویت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمن با این مسئله مخالف است و گرنه پاکستان بمب اتم دارد و هیچ کس با آن مخالفت نمیکند، عنوان کرد: همچنین رژیم صهیونیستی کلاهک هسته ای دارد و هیچ کس به آنها کاری ندارد بنابراین مشکل آن ها اربعین حسینی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در اوج عزت و اقتدار مردمی توانست اراده خود بر استکبار جهانی ثابت کند و در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین انقلابی با خون خود سنگفرش های دانشگاه تهران را رنگین کردند تا مرگ بر آمریکا را بگویند.

نقوی حسینی گفت: ۱۳ آبانی که دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا برای همیشه در تاریخ این ملت خاتمه دادند.

وی ابراز کرد:تجربه همه انقلاب های دنیا نشان داده است انقلابی که سفارت آمریکا در آنجا به ادامه کار مشغول شود ریشه آن انقلاب را زده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: مردم بزرگ کرمان، مردم سرزمین حاج قاسم سلیمانی و همه مردم ایران اسلامی، گوش و چشمتان به لب امام امت باشد چرا که هر امتی که امامش را گم کرد نابود شد.

نقوی حسینی ادامه داد: رهبر انقلاب ۵ سال قبل گفتند که ما به آمریکا اعتماد نداریم، آمریکا عهد شکن است و امروز پیام امام به منصه ظهور رسید و همه شاهد عملی شدن صحبت های ایشان بودیم.
وی تاکید کرد: جبهه ای حق است که امام در آن جبهه است، امروز آمریکایی ها با تمام توان و ظرفیت و بازیگران بین المللی خود علیه ملت ایران فعالیت می کند، ترامپ حق دارد عصبانی شود و توهین کند و حق دارد ملت ایران را تروریسم بنامد چون ملت ایران،سپاه پاسداران و سپاه قدس که کرمان سرزمین اوست دماغ آمریکایی ها را به خاک مالیده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: سال قبل آمریکایی ها با داعش توافق کردند سرزمین عراق را بگیرند که داعش حرمین شریفین عراق و آمریکایی ها چاه های نفت آن را تصاحب کنند ولی امروز دماغشان به خاک مالیده شد و ۲۵ میلیون نفر در روز اربعین شعار مرگ بر امریکا سر می دهند و لذا ترامپ باید ناراحت باشد.

نقوی حسینی تشریح کرد: امروز آمریکایی ها منبع قدرت ایران یعنی ملت ایران را هدف قرار دادند ، آن ها با تحریم های اقتصادی می خواهند مردم را از صحنه خارج کنند و با همه توان امده اند تا در مقابل ملت ایران بایستند اما ما درطول ۳۷ سال گذشته نشان دادیم که منابع قدرت و ثروت ما قوی تر از آمریکا و قدرت های استکباری است.

وی تصریح کرد: امروز کسانی که ۵ سال گذشته فکر می کردند با آمریکا می توان مذاکره کرد و یا معتقد بودند که آن ها را با یک توافق بین المللی می شود پای میز مذاکره کشاند متوجه شدند که آمریکا قابل مذاکره و اعتماد نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز مقاومت ملت ایران و جهان اسلام در برابر استکبار و سلطه گری و خون آشامی آمریکاست و انشالله خیلی زود با مقاومت به آن ها درسی خواهیم داد که تا همیشه تاریخ در خاطرشان بماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.