×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
مصوبه مجلس نشانه ترس قدرت‌های بزرگ از توان موشکی ایران است/ دشمنان شکست‌خورده مخالف ایجاد روحیه ایثار و مقاومت در جوانان ما هستند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام مجلس در تصویب طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا اظهار داشت: مصوبه مجلس شورای اسلامی مقابل به‌مثل و جواب مصوبه مجلس آمریکا در رابطه با تحریم‌های نابجا و نقض برجام است و هیاهوی رسانه‌های غربی علیه این مصوبه مجلس نشانه ترس قدرت‌های بزرگ از توان موشکی ایران است.

امام جمعه سیرجان با اشاره به ضرورت قدرت دفاعی برای نظام اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود ناامنی‌هایی که آمریکا و نوکرانش در منطقه ایجاد کردند باید توان نظامی را برای مقابله با هر حرکت دشمن افزایش دهیم که الحمدالله توان موشکی کشور مطلوب است و باید بیشتر از این هم افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه آمریکا همیشه مخالف اسلام و مسلمانان است به سالروز کودتای ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۲ اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت‌الله کاشانی به همراهی مصدق نهضت ملی صنعت نفت را به سرانجام رساندند و این پیروزی بزرگی بود اما اعتماد مصدق به آمریکا موجب شد که این پیروزی بزرگ به کام ملت ایران تلخ شود و منجر به کودتای ۲۸ مرداد و بازگشت شاه به ایران شود.

خطیب جمعه سیرجان تصریح کرد: تهدید، ترور، کودتای نظامی و جنگ تحمیلی علیه ملت ایران  همه اینها نشانه خصومت و دشمنی دستگاه حاکمه آمریکا علیه ملت ایران پس از تأسیس جمهوری اسلامی هستند که لازم است، دقت کنیم هیچ‌گاه اعتماد به آمریکا نداشته باشیم که هرجا اعتماد به وجود آید ضربه خورده‌ایم.

حسینی جنایات تروریست‌های داعش که با همدستی آل سعود و آمریکا در منطقه انجام می‌شود را محکوم کرد و افزود: سکوت جامعه بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشر در شیوع بیماری وبا در یمن و ادامه جنایات آل سعود در این منطقه نشان می‌دهد حاکمیت جهانی که امروز شعار حقوق بشر را سر می‌دهد پاسخگوی مسؤولیت خود نیست.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آنان را نشانه ایثار و مقاومت ملت ایران دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی این شهید را الگوی تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: دشمنان شکست‌خورده مخالف ایجاد روحیه ایثار، مقاومت و تقوا در جوانان ما هستند و پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی شکست‌خورده این روحیه‌ها هستند.

امام جمعه سیرجان به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز اشاره و بر ازدواج آسان برای جوانان و فراهم کردن زمینه ازدواج برای آنان تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات و فراهم کردن شرایط مناسب ازدواج از وظیفه والدین و مسؤولان است و ازدواج به‌موقع آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.