×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
معدوم سازی مواد غذایی و آرایشی غیر قابل مصرف درسیرجان/تصاویر

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشکده علوم پزشکی سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از اصناف مختلف در سیرجان تعداد زیادی دلستر تاریخ مصرف گذشته و همچنین کرم‌های آرایشی تقلبی با پروانه ساخت جعلی از سطح بازار سیرجان توسط بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان جمع آوری و معدوم سازی شده است.

محمد نادری درادامه گفت: بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان به صورت سازمان‌ دهی شده در طرف صبح و عصر مشغول بازرسی از واحده های صنفی هستند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا به الان ۶۷۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در سطح شهرستان جمع آوری ومعدوم سازی شده است.

نادری افزود: شهروندان سیرجانی فریب قیمت پایین برخی اجناس را نخورند و موادغذایی،لوازم آرایشی وبهداشتی ومواد شوینده را از محل‌های که دارای مجوز بهداشتی هستند تهیه کنند و همچنین شهروندان هنگام خرید به مجوز‌های مواد غذایی و تاریخ تولید و انقضای آن‌ها دقت کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشکده علوم پزشکی سیرجان درپایان گفت: شهروندان در صورت مشاهد اجناس تاریخ گذشته و تقلبی می توانند شکایات خود را ازطریق شماره تماس ۴۲۲۸۱۶۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۹۰به معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجاناطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.