×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مفسدان اقتصادی و طراحان جنگ اقتصادی در برابر ملت ایران ناکام هستند/ سردمداران آمریکا و اروپا دچار بحران و شتابزدگی سیاسی هستند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر عدم اعتماد به اروپا و آمریکا گفت : سردمداران آمریکا و اروپا خود دچار بحران و شتابزدگی سیاسی هستند و می دانند قدرت یکه تازی را از دست دادند پس چگونه می خواهند به وعده های دورغین خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی افزود : ۴۰ سال مقاومت ملت ایران پس از جنگ و تهدید و تحریم به ثمر نشست و امروز نظام اسلامی در برابر دشمنان مستکبر پیروز شد و نباید فراموش کرد که ۴ دهه با همه مشکلات به اقتدار و پیشرفت رسیدیم و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را در حالی برگزار می کنیم که قدرت توخالی استکبار را شکستیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری معظم در دیدار با مردم قم گفت : همانطور که رهبری عنوان فرمودند مسئولین از اشرافی گری بپرهیزند و برخوردار از فضائل شجاعت و تقوا باشند و به فکر مشکلات اقتصادی مردم به ویژه قشر ضعیف باشند تا این مردم از زندگی بدون دغدغه برخوردار باشند.

خطیب جمعه سیرجان افزود : به قشر جوان و توانمندی های آنان توجه و از فکر آنان در رفع مشکلات استفاده شود و بدانیم جوانان در زمینه های مختلف قدرت ابتکار و کارگشایی و مدیریت دارندو ضرورت دارد قدردان این قشر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان عج در شناسایی عوامل اخلال در نظام ارزی و پولی کشور و دستگیری آنان گفت : این اقدام موجب شکست خیلی از طرح های دشمنان داخلی و خارجی در ایجاد یاس و ناامیدی قشرهای مختلف مردم شد و امروز نظارت ها باید بیشتر و دقیق تر باشد تا همچنان مفسدان اقتصادی و طراحان جنگ اقتصادی در برابر ملت ایران ناکام و شکست خورده باشند.

امام جمعه سیرجان به مسئولین شهرستان هم گفت : متاسفانه به نظر می رسد در این شهرستان گرانی برخی مایحتاج عمومی مردم همانند اقلام خوراکی وگوشت و سایرکالاها گران تراز سایر شهرستان ها و مناطق به دست مردم می رسد که تاکید می کنم مانع از این رشد فزاینده اجناس و اقلام شوید.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها آن حضرت را الگوی مقاومت وایستادگی در برابر ظلم و ظالم عنوان کرد و گفت : باید درس شجاعت و ولایتمداری را از آن حضرت یادگرفت ودر کنار رهبر و امام خو همیشه یاور مظلوم و دشمن ظالم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت های مختلف هفته از جمله روز پرستار هم اشاره کرد و این قشر را از جمله انسان های دانست که خدمت شان همیشه عبادت و کارشان مورد رضایت مردم و خداوند است.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم با اشاره به آیات سوره لقمان به توحید مالکیت و ربوبیت خداوند پرداخت و گفت : در توحید مالکیت خالق رب است که مردم ، هستی و خلقت نیازمند اوست و خداوند هیچگاه نیازمند به مخلوق نیست و ما باید ستایش خداوند را برای ابراز بندگی داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.