×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
ملت ایران پیروز میدان مقابله با آمریکا است/ امروز همبستگی نیروهای مسلح دشمن را به وحشت انداخته است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: تلاش‌ها و هزینه‌های همه‌جانبه آمریکا طی سال‌های متمادی برای شکستن مرکز مقاومت بود که این تلاش‌ها بر باد رفت و میدان عمل و ابتکار به دست مقاومت و نظام اسلامی ایران افتاد و امروز رئیس جمهور آمریکا در هر سیاستش شکست خورده است چون نیروهای مقاومت دشمن خود را شناختند.

امام جمعه موقت سیرجان گفت: امروز کسی نیست که آمریکا را به عنوان دشمن نشناسد و سیاست‌ها و عملکرد این استکبار جهانی به گونه‌ای بود که دشمنی‌اش با مسلمانان و نظام اسلامی حتی قبل از برنامه هسته‌ای یا موشکی آشکار و مشخص بود لذا این حرف‌ها و بهانه‌جویی‌ها نشان از دشمنی دیرین دارد که همه ملت ایران در برابر این دشمنی‌ها متحد هستند.

وی افزود : هر ملتی دشمن خود را نشناسد و او را دوست‌ یا بی‌طرف بداند قطعا مورد تهدید و خطر قرار می‌گیرد و اینکه ملت ایران پیروز میدان مقابله با آمریکا است به خاطر همین شناخت و عدم اعتماد به آنان است.

حیدری وظیفه امروز را در برابر تهدیدها و تحریم‌ها، تسلیم نشدن و طی مسیر مقاومت و حسینی شعار دادن و در مسیر امام حسین (ع) ماندن عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم تحلیلی ساده از همبستگی آمریکا و اروپا داشته باشیم آیا به این نتیجه می‌رسیم که اروپا جانب ملت ایران را می‌گیرد یا آمریکا را، پس بدانیم مستکبران همه در یک مسیر و علیه ملت ایران هستند و مقاومت تنها راه پیروزی است.

وی همبستگی و وحدت را بین مردم و دولت و مسؤولان از اصول اقتدار کشور ایران دانست و گفت: امروز همبستگی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح نیز دشمن را به وحشت انداخته و اگر توطئه تفرقه بین نیروهای مسلح را در سر می‌پروراند این وحدت و همبستگی بیشتر و در برابر آمریکا منسجم‌تر و آمادگی بیشتر شد.

خطیب جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به آمادگی مردم و شیعیان در مراسم اربعین پرداخت و بیان داشت: زیارت اعلام ارادت قلبی به امام است و این زائر است که با زیارت امامش الگو و مدل خود را از او می‌گیرد و به‌نوعی ارزیابی خود در مقابله با دشمنان دین خدا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.