×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
نخستین دوره مسابقات آشپزی صحرایی نیروی دریایی در سیرجان برگزار شد

به گزارش «سیرجان خبر» فرمانده پایگاه پشتیبانی نیروی دریایی سیرجان در حاشیه این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم آشپزی از مراکز و پایگاههای دریایی کشور شرکت کردند.

گرامی با بیان اینکه این مسابقات با هدف رقابت در کیفیت غذای طبخ شده در مناطق و مراکز نیروی دریایی ارتش برگزار شد، گفت: کیفیت برای ما خیلی مهم است چرا که حافظان مرزهای آبی در خیلی از فصول و ایام سال در پهنه دریاها مشغول انجام وظیفه و ماموریت‌های محوله هستند که مثل ناوگروه ۳۶۰ هشت ماه روی آب دریاها بودند و این کیفیت غذا برای آشپزهای هر مرکز دریایی موثر است.

فرمانده پایگاه پشتیبانی نیروی دریایی سیرجان تصریح کرد: این مسابقات توانست یک رقابت سالم را ایجاد کند تا در سال‌های آتی هم برگزار کننده و میزبان این مسابقات باشیم.

وی بیان کرد: در این دوره رقابت آشپزی که با طبخ غذای چلو مرغ و ماکارونی انجام شد، منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس مقام اول را کسب کرد و پایگاه پشتیبانی دریایی سیرجان و دانشگاه دریایی امام‌خمینی نوشهر هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

گرامی بیان کرد: کیفیت غذا، ایمنی در آشپزی، بهداشت، خلاقیت و نو آوری، میزان مصرف آب، دقت در برداشت مواد اولیه و آسیب نزدن به تجهیزات و ابزار آشپزی ازجمله آیتم‌ها و موارد برای کسب امتیاز در این مسابقه جذاب و جالب بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.