×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا در مورد ایران ناشی از شکست‌های پی‌در‌پی در منطقه است/ امروز باید در مسیر اسلام و نظام اسلامی از اصول و ارزش‌ها دفاع کرد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با محکوم کردن دخالت آمریکا در امور کشورهای منطقه اظهار داشت: امروزه ملت‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند و قدرت از آن ملت‌ها است، سردمداران استکبار باید درس می‌گرفتند و به این نتیجه می‌رسیدند که هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل ملت‌ها بایستد.

وی گفت: نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا در مورد ایران ناشی شکست‌های پی‌در‌پی سیاست‌های استکبار در سوریه، عراق، بحرین و یمن است و عربستان امروز خود به این نتیجه رسیده که شکست خورده است.

حسینی افزود: رژیم آل‌سعود آنقدر خود را باخته که دیوانه‌وار به برکناری سران نظامی خود دست می‌زند و این نشان از شکست بازیگری‌اش براساس سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

امام جمعه سیرجان به روزهای پایانی سال و توجه به عملکردها اشاره داشت و ادامه داد: امروز باید در مسیر اسلام و نظام اسلامی نگاه کرد و از اصول و ارزش‌ها دفاع کرد و در تربیت نسلی پرتلاش و مدافع نظام و اسلام غفلت نشد.

وی به هفته نیکوکاری و احسان و همچنین هفته منابع طبیعی پرداخت و گفت: همه مردم باید به فکر رفع مشکلات قشر ضعیف باشند و این سنت و دستور دین است که نباید فراموش شود و در هفته منابع طبیعی هم برای نگهداری از این منابع و ترویج فرهنگ درختکاری با برنامه‌های کارشناسی اقدام کرد.

حسینی به نیاز جامعه امروز در تربیت طلاب و جوانانی متدین و کارآمد اشاره داشت و خاطرنشان کرد: از نیمه اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده زمان ثبت‌نام برای ورود جوانان به حوزه‌های علمیه است، لذا  فرزندان و جوانان خود را هدایت کنید که با حضور در این حوزه‌ها جوانانی برومند برای اسلام تربیت شوند که ما هنوز در مساجد ائمه جماعات کم داریم و جامعه هم نیازمند مبلغان و روحانیان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.