×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
نماینده کنست: باید مادران فلسطینی را هم بکشیم/ جنگ ما با مردم است، نه حماس

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس، همزمان با انتشار موجی ضد فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی در فلسطین اشغالی مبنی بر اینکه «کودکان فلسطینی را بکشید تا فلسطین نسل جدید نداشته باشد»، «آیلت شکد بن شائول» نماینده زن پارلمان رژیم‌صهیونیستی نیز خواستار کشتار مادران فلسطینی شد.

این زن صهیونیست در اظهاراتی که ماهیت اصلی حملات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را آشکار می‌کند، کشتار مردم فلسطین را خواستار شد و اذعان کرد که اسرائیل نه با حماس، نه با گروه‌های مقاومت و نه با تشکیلات خودگردان، بلکه با مردم فلسطین می‌جنگد و قصد نابودی آن‌ها را دارد.

شکد که پیشتر هم موضع‌گیری‌های بسیار تندی علیه مردم فلسطین داشته، در پستی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده، نوشته است: «پشت هر تروریست ده‌ها مرد و زن قرار دارند که او بدون آن‌ها نمی‌توانست درگیری اقدامات تروریستی شود. همه آن‌ها دشمنان ما هستند و خونشان گردن خودشان است.»

این عضو حزب راستگرای افراطی «هبیت هیودی» می‌افزاید: «این مادران شهیدان را هم شامل می‌شود که فرزندانشان را با گل و بوسه به جهنم می‌فرستند. عادلانه‌تر از این چیزی نیست که آن‌ها هم همراه پسرانشان بروند. آن‌ها باید بروند، همین‌طور خانه‌هایی که آن‌ها این مارها را در آن پرورش دادند. در غیر این صورت مارهای بیشتری آنجا پرورش می‌یابند.»

وی اولین صهیونیستی نیست که فلسطینی‌ها را «مار» خوانده و خواستار نابودی آن‌ها شده است. پیش از این «عوادیا یوسف» خاخام ارشد رژیم‌صهیونیستی که سال گذشته جان داد، نیز اظهاراتی مشابه را بیان کرده بود.

شکد دو هفته قبل نیز، پیش از آنکه «محمد ابوخضیر» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی زنده زنده به دست شهرک‌نشینان به آتش کشیده شود، در صفحه فیس‌بوک خود در مورد فلسطینی‌ها نوشته بود: «این جنگ علیه ترور نیست، علیه افراط‌گرایان نیست و حتی علیه تشکیلات فلسطینی هم نیست. واقعیت این است که این جنگ بین دو ملت است. دشمن کیست؟ مردم فلسطینی. چرا؟ از آن‌ها بپرسید، خودشان شروع کردند.»

اظهارات شکد نه فقط از سوی حامیان فلسطینی‌ها بلکه از طرف بسیاری از روزنامه‌نگارهای غربی نیز با انتقاد مواجه شده است.

از جمله خبرنگار روزنامه «دیلی‌بیست» که اولین بار این خبر را منتشر کرد، به شدت از اظهارات نژادپرستانه شکد انتقاد کرد. او دو روز بعد خبر داد که شکد در تماس با او، وی را برای حذف گزارش تحت فشار قرار داده است.

«میرا بار هیلل» ستون‌نویس روزنامه «ایندیپیندنت» نیز در یادداشتی که با تیتر «چرا می‌خواهم گذرنامه اسرائیلی خود را بسوزانم؟» منتشر کرد، در مورد شکد نوشت: «او جوان است. او زیباست. او فارغ‌التحصیل دانشگاه و یک مهندس کامپیوتر است. او همین‌طور نماینده پارلمان اسرائیل است و به همین دلیل هم هست که می‌خواهم گذرنامه اسرائیلی خود را به بسوزانم. چون پشت آن صورت معصوم و کودکانه، «فرشته مرگ» قرار دارد.»

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: «شکد به آنچه می‌خواست رسیده: آمار تلفات در غزه به ۱۰۰ نفر نزدیک شده که یک چهارم آن‌ها کودک هستند. صدها نفر دیگر هم دچار مجروحیت‌های جدی شده‌اند، آن‌ هم در جایی که بیمارستان‌ها هدف بمباران قرار می‌گیرند و اقلام دارویی رو به پایان است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.