×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
نهمین انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر”، نهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان روز پنجشنبه با حضور مدیر کل اداره فرهنگ ارشاد اسلامی استان در تالار عماد کرمان برگزار شد.

در این انتخابات حسین شهابی با کسب ۱۲۸ رای و محمد لطیف کار با ۹۸ رای بعنوان اعضای اصلی در بخش مدیران مسئول نشریات محلی انتخاب شدند، محمد علی فردوسی نیز بعنوان عضو علی البدل این بخش معرفی شد.
در بخش فعالان رسانه ای استان نیز رسول محمد حسنی با ۱۱۱ رای، مجید نعمت الهی با ۱۰۸ رای، محمدرضا نژاد حیدری با ۱۰۶ رای، بتول ایزدپناه با ۱۰۲ رای و امین شول روزنامه نگار سیرجانی با ۹۳ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
همچنین بهروز توکلی؛ سردبیر هفته نامه نگین سیرجان با ۷۳ رای، شهلا پورامیری با ۶۳ رای و مطهره کریمی با ۶۱ رای به عنوان اعضای علی البدل در بخش فعالان رسانه ای انتخاب شدند.
احسان جمالی زاده با ۱۰۸ رای و علی مهدی خانی با ۹۸ رای نیز به عنوان بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان و منصور میرحسینی به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار ما، در مجموع تعداد بیست و یک نفر در بخش های مختلف برای انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان نامزد شده بودند همچنین لازم بذکر است، هیات مدیره خانه مطبوعات هفت عضو اصلی دارد و دو بازرس نیز جداگانه برای آن انتخاب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.