×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
هدف گل گهر صعود به لیگ برتر است/ امسال در جام حذفی حضور خواهیم داشت

به گزارش “سیرجان خبر” نشست مطبوعاتی پیش فصل وینگو بگوویچ سرمربی گل گهر با حضور خبرنگاران برگزار شد و در این نشست وینگو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان هدف تیمش در این فصل را صعود به لیگ برتر دانست.
در ابتدا سرپرست گل گهر گفت: در فصل گذشته گل گهر از اشتباهات داوری لطمات زیادی خورد و امسال با مذاکراتی که مدیران باشگاه انجام داده اند، قرار است تمامی بازی های گل گهر در خانه و خارج از خانه به صورت زنده پخش شود.
فتح آبادی افزود: تمرینات ما از ۲۷ تیر ماه آغاز شده و بازیکنان مد نظر کادر فنی جذب شده اند که امیدواریم با حمایت رسانه ها، هواداران و مسئولین سیرجان و استان بتوانیم در پایان فصل جشن صعود را برگزار کنیم.
سرمربی گل گهر در این نشست ضمن تشکر از حمایت های گذشته مردم و مسئولین شرکت و باشگاه گل گهر گفت: حمایت خوب مدیر عامل شرکت، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و مردم سیرجان نقش مهمی در موفقیت ما داشته است و سال قبل با فوتبال پاک از ۳۴ بازی ۶۱ امتیاز گرفتیم و سربلند لیگ را به پایان رساندیم و امیدواریم امسال با صعود به لیگ برتر کار را تمام کنیم.
بگوویچ افزود: نسبت به سال گذشته برخی بازیکنان از ما جدا شدند و بازیکنان خوبی نیز به ما اضافه شدند و بنده ۹۰ درصد از نقل و انتقالات راضی هستم.
وی در ادامه گفت: کار ما در این فصل سخت است چرا که همه تیم ها میدانند گل گهر مدعی صعود به لیگ برتر است و در تعطیلات همین فصل از ۶ تیم لیگ یکی و ۳ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما به تعهدی که به باشگاه داده بودم پایبندم چرا که جو اینجا صمیمی و دوستانه است در حالیکه مبلغ قرارداد بنده یک سوم سایر مربیان ایرانی لیگ است.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که بالاخره گل گهر به لیگ برتر صعود میکند یا خیر؟ گفت: من پیشگو نیستم اما باید تلاش کنیم و ۳۴ هفته رقابت است که باید صبور باشیم و گام به گام جلو برویم و عجله نکنیم و به تیمم ایمان دارم و به نتایج این فصل خوش بین هستم که ما برای پیشرفت پتانسیل زیادی داریم و میتوانیم موفق شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.