×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024
هرگونه تحریک و تهدید رانندگان در فضای مجازی جرم محسوب می شود/هر گونه ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی موجب اخلال در نظام توزیعی کشور می شود

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”دادستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما از برخورد شدید با عاملان اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.
محسن نیک ورز در تشریح این خبر گفت: در وضعیت فعلی اقتصادی هرگونه ایجاد ناامنی در محور های مواصلات موجب اخلال در نظام توزیعی کشور می‌شود، به شدت و بر اساس قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور برخور خواهد شد.
دادستان سیرجان در خصوص مجازات این متخلفین بیان کرد: در این قانون مجازات اعدام و حبس بیست ساله برای مجرمان پیش بینی شده است.
نیک ورز در خصوص فعالیت متخلفین در فضای مجازی اذعان کرد: هرگونه تحریک و تهدید رانندگان از طریق فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و در همین راستا کمیته رصد فضای مجازی در دادستانی شهرستان تشکیل و به صورت ویژه نسبت به رصد موضوعات مجرمانه اقدام می‌شود.
دادستان شهرستان سیرجان ادامه داد: بر اساس مصوبه که روز شنبه ۷ مهردر شورای تامین شهرستان سیرجان شرکت های حمل و نقل و باربری در صورت عدم انجام تعهدات و ممانعت از حمل بار لغو قرارداد و نسبت به ابطال مجوز آنها از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام خواهد شد.
نیک ورز در پایان افزود: در جلسه شورای تامین اداره که با حضور مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد این اداره مکلف شد نسبت به شناسایی و رصد رانندگان متخلف اقدام و نسبت به ابطال کارت هوشمند آنها اقدام نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.