×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
هشدار پلیس به باغداران پسته در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در خصوص فصل برداشت پسته گفت: با توجه به فصل برداشت پسته فعالیت برخی سارقان جهت سرقت پسته شروع می شود که باغداران با هوشیاری کامل و توجه به توصیه های پلیس می توانند این سارقان را ناکام بگذارند.

سرهنگ ایران نژاد در ادامه افزود:نگهبانی باغات پسته خود را به افراد امین و خوش سابقه به خدمت بگمارید و جهت نظارت بر نگهبانان کپی شناسنامه و کارت ملی نگهبان را به کلانتری یا پاسگاه مربوطه تحویل نمایید و به نگهبانان خود بفهمانید که در خصوص سرقت باغات، مسئول و پاسخگو باشند.
وی گفت:در صورت وقوع سرقت در باغات پسته کشاورزان و نگهبانان باید به نیروی انتظامی پاسخگو باشند‌ و با کلانتری و پاسگاه محل خود ارتباط داشته و کارگران مختلف جهت شناسایی مجرمین به مرجع انتظامی معرفی شوند و از رئیس کلانتری ها و پاسگاه های حوزه استحفاظی محل خود بخواهید تا از محل کار شما بازدید نمایند.
فرمانده انتظامی سیرجان در ادامه اذعان داشت:کشاورزان و مالکین کارت شناسایی و مدارک از کارگران غیر بومی اخذ نموده و کپی آنها را به کلانتری یا پاسگاه محل خود تحویل دهند و از ورود کارگران فصلی به داخل کارگاه ها، محل ضبط پسته و منزل خود خودداری نمایید زیرا امکان سوء استفاده آنها از اعتماد شما وجود دارد و از گفتن میزان پسته ها و سرمایه خود به اطرافیان پرهیز کنید.
ایران نژاد در خصوص مجازات افراد دستگیر شده در خصوص سرقت پسته اظهار داشت:با هماهنگی مقام قضایی سارقینی که در این رابطه با سرقت پسته امسال دستگیر شوند تا پایان برداشت پسته در زندان بسر می برند که هدف فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان کمک به کشاورزان و باغداران محترم و زحمتکش می باشد، پلیس را دوست خود بدانید و به آن اعتماد کنید، مطمئن باشیددر همه حال در صورت نیاز کمک خوبی برای شما خواهد بود.
وی در پایان گفت:مالکان و کشاورزان ضبط پسته که از وجود افاغنه و افراد غیر بومی استان های شرقی کشور استفاده کار بعمل می آورند قبل از بکارگیری، آنها را جهت تهیه عکس و انگشت نگاری به پلیس آگاهی معرفی نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.