×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
همبستگی گروه‌های سیاسی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش سیرجان خبر؛ گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده معظّم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول اطلاعات سپاه استان، فرماندار سیرجان،مدیر عامل گل گهر و دیگر اعضای شورای تأمین و بیش از ۵۰ نفر از ائمه جمعه استان کرمان در سالن همایش های گل گهر برگزار شد؛ ائمه جمعه استان کرمان با مسئولین استانی به هم‌اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمان گفت: گروه‌ها و احزاب و جناح‌های سیاسی با همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.

امام جمعه کرمان افزود : ایران اسلامی امروز یکی از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه است و ما باید برای امنیت موجود شکرگزار خداوند باشیم.

علیدادی‌سلیمانی گفت: استان کرمان دارای ظرفیت‌های خوبی است و مردم برای پیشرفت و ارتقاء شاخصه‌های عمران و آبادانی و علم و دانش پای کارهستند و ائمه جمعه در کنار مسؤولان اجرایی زمینه تحقق پیشرفت، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

امام جمعه سیرجان نیز با قدردانی از ائمه جمعه استان که درهمایش حضور یافتند، اظهار داشت: اساساً روحانیت اسلام و شیعه در طول تاریخ در کنار مردم بوده است و دشمنان نیز برای تفرقه خیلی تلاش کردند اما همیشه شکست خوردند و اصلاً یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری روحانیت و رهبری امام(ره) و یاران امام(ره) بود که امروز راه پیشرفت و اقتدار در گرو همبستگی و اتحاد بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده افزود: دهه محرم برکات و حرکت‌های خوبی را در مسیر آگاهی‌بخشی و بصیرت حسینی داشتیم و در این همایش و گردهمایی‌ها هم نکات کاربردی برای حضور گسترده مردم در همه صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این همایش از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور خبر داد و گفت: بزرگترین رویداد پیش رو در حوزه سیاسی، انتخابات است که این رویداد در حوزه اقتصادی و اجتماعی هم موثر است و ما مجری انتخابات هستیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شائبه‌ای در این حرکت سیاسی اتفاق نیفتد.

رحمان جلالی ادامه داد: تعیین نقشه راه اولین اقدام در بحث ستاد انتخابات بود که در چهار حوزه اصلی شامل بحث آموزشی، راهبردی، اجرایی و تعاملات ارتباطی در نظر گرفته شده است.

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان هم به حضور حداکثری مجموعه گل‌گهر در انتخابات اشاره داشت و گفت: امروز ما به برکت نظام اسلامی به پیشرفت‌های مهمی در بحث خودکفایی رسیدیم و طی ۵ سال گذشته از هیچ قطعه و یا نیروی غیر ایرانی کمک نگرفتیم و ۳۰ درصد خوراک کارخانه‌های فولاد و شمش کشور از این منطقه تولید و تامین می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۴ هزار نفر نیروی بومی از شهرستان و استان را در مجموعه خود داریم و افتخار برای ما خواهد بود که در سال ۲۰ میلیون تن کنسانتره، ۲۰ میلیون تن گندله و ۳ میلیون تن شمش فولاد را تولید می‌کنیم و فولا د مبارکه، خوزستان و ۶ استان کشور را خوراک تولید فولاد و آهن داریم.

علی یعقوبی‌پور فرماندار سیرجان هم در این مراسم از همبستگی و حضور همیشگی مردم شهرستان در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی خبر داد و گفت: مردم شهیدپرور سیرجان در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که نسبت به سرنوشت خود و کشورشان حساس هستند و دراین انتخابات نیز به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت خواهند داد و قطعا انتخابات پرشوری را خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.