×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
همه ادارات و نهادها باید در برگزاری هرچه بهتر انتخابات مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار “سیرجان خبر”جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی به طور مشترک با گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات، نهادها و شرکت ها در سالن غدیر اداره ارشاد سیرجان برگزار شد.
فرماندار سیرجان در این جلسه با تاکید برارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات و سازمان ها گفت: روابط عمومی به عنوان چشم و گوش سازمان بایستی در جایگاه و اهمیت ویژه ای قرار گیرد تا بتواند با انجام وظایف خود در تقویت و کارآمدی سازمان نیز سهیم باشد.
مکی آبادی افزود: از آنجا که در نظام مردم سالار ما، افکار عمومی اهمیت دارد و روابط عمومی ها به نوعی رابط بین سازمان با افکاری عمومی هستند، پس اهمیت روابط عمومی موثر، دوچندان می شود.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها تاکید بر اطلاع رسانی عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی داشته اند، پس بایستی اسباب و شرایط لازم برای روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها فراهم شود تا بتوانند در انعکاس و اطلاع رسانی خدمات و عملکرد سازمان و اداره خود موفق عمل کنند.
فرماندار سیرجان در ادامه سخنان خود ضمن تبریک هفته معلم گفت: سعی کرده ایم فرهنگی را نهادینه کنیم که در آن بر این تاکید شود که آموزش و پرورش متعلق به مردم است و همه باید برای توسعه آن کوشش کنند و این امر باعث شد تا خیرین، مردم و شرکت ها برای حمایت از توسعه و گسترش آموزش و پرورش پا پیش گذارند.
وی در بخش دیگر سخنان خود در شورای ادارای بر برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات تاکید کرد و گفت: مقدمات و برنامه ریزی های برگزاری انتخابات در سیرجان همزمان با سراسر کشور انجام شده است که انتخابات متعلق به همه است و همه ادارات و نهادها باید در نهایت توان خود در برگزاری هرچه بهتر انتخابات مشارکت کنند.

در ادامه این مراسم امام جمعه سیرجان اظهار داشت:حضور در انتخابات لازم و ابزاری است که هم دشمن را شکست می‌دهد و هم بر اقتدار بیشتر کشور ایران می‌افزاید.
حسینی اذعان داشت:انتخاب اصلح وظیفه شرعی و قانونی است که این اصلح باید امور خود و برنامه‌هایش را با دیدگاه رهبری مطابقت دهد و هدفش رسیدن به خدمت نه رسیدن به قدرت باشد.
وی اظهار داشت:نگاه به درون و عزم جدی بر توان تولیدات داخل اقتصاد را شکوفا می‌کند و در این شکوفایی مشکل اشتغال که امروزه گریبان گیر همه است، برطرف می‌شود.

لازم بذکر است در ادامه این جلسه نیز کارگاه آموزشی روابط عمومی با محور آسیب شناسی روابط عمومی ها با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات، نهادها و شرکت های اقتصادی شهرستان سیرجان برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.