×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
هیئت نظارت بر انتخابات برای برگزاری یک انتخابات سالم آمادگی دارد/ تعداد ۲۲۳ شعب اخذ رای در سیرجان آماده دریافت رای می باشد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” امام جمعه موقت شهرستان سیرجان در این جلسه در خصوص وظیفه و نقش مهم خبرنگاران گفت: خبرنگار مانند آینه می باشد در جامعه  هستند و این آینه نباید بزرگ نمایی و کوچک نمایی کند بلکه باید حقیقت را در تمامی ابعاد انعکاس دهد.

حیدری افزود: آنچه که جامعه امروز ما نیاز دارد آگاهی و آرامش می باشد و با آرامش است که امنیت حاصل می شود.

وی از آمادگی هیات نظارت برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: هیئت نظارت بر انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از هرگونه شائبه را دارد.

فرماندار سیرجان نیز در بخشی از سخنان خود گفت: برای مجریان انتخابات امانت داری رای های مردم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که این انتخابات را در کمال امانت داری و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهیم کرد.

مکی آبادی عنوان کرد: هشت کمیته در خصوص انتخابات پیش رو تشکیل شده است از جمله کمیته رصد فضای مجازی که فعالیت انتخاباتی را رصد و بررسی می کنند و همچنین تعداد ۲۲۳ شعب اخذ رای به همراه ۵۴۸ صندوق رای در سیرجان آماده دریافت رای همشهریان می باشد که این انتخابات فرصتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نباید اجازه دهیم به یک تهدید مبدل شود.
در ادامه این جلسه دادستان شهرستان سیرجان قوه قضاییه را به عنوان یک قوه فرا جناحی معرفی کرد که با تخلفات انتخاباتی برخورد قاطع خواهد کرد.

نیک ورز اظهار داشت: بر اساس قانون مطبوعات ، نشریات الکترنیک دارای مجوز نیز از قوانین مطبوعات پیروی می کنند و رسالت نشریات و مطبوعات در انتخابات و آگاهی رسانی به مردم یک رسالت عظیم است که نشریات مکتوب و الکترونیک نمی توانند بر علیه یک نامزد آگهی منتشر نمایند و تنها می توانند از نامزد مورد نظر خود حمایت کنند.

وی تاکید کرد: استفاده کذب از عنوان های علمی برای نامزدان انتخابات جرم محسوب می شود و با متخلفین بصورت جدی برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.