×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
وجود «خفاش شب» شایعه و کذب محض است

در پی شایع پراکنی گروه خفاش شب در سطح شهرستان سیرجان سرهنگ مهیارسعیدی درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار سرویس حوادث“سیرجان خبر”، اظهار داشت: در روزهای ابتدایی شکل‌گیری این شایعه عدم صحت و کذب بودن آن از طرف مسئولان انتظامی استان هرمزگان اعلام شد و به صراحت تأکید می‌شود این خبر در شهرستان سیرجان نیز کذب بوده و به‌یقین با عوامل شکل‌دهنده آن برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انتشار شایعه وجود گروه خفاش شب دراستان هرمزگان وگسترش آن در شهر های همجوار گفت: شهرستان سیرجان به علت مجاورت با این استان یکی از شهرهایی بود که این شایعه به سرعت در بین مردم آن پخش شد، که به طور کلی کذب محض است.

وی عنوان کرد: انتشار این مطلب دروغین توسط برخی افراد منجر به ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان بخصوص خانم ها و کودکان شده است که به هیچ وجه صحت ندارد. افرادی که به این شایعات دامن میزنند افراد نا آگاهی هستندکه قصد برهم زدن نظم و اختلال در جامعه را دارند.

سعیدی خاطر نشان کرد: افرادی که به این شایعات دامن میزنند افراد نا آگاهی هستند که قصد برهم زدن نظم و اختلال در جامعه را دارند.

وی در پایان با تاکید بر این موضوع که پلیس با اشرافیت کامل  مشغول رصد اتفاقات در جامعه است یادآور شد: پلیس اجازه فعالیت به هرگونه افراد متخلف، مجرم و قانون شکن را نخواهد داد و شهروندان عزیزمی توانند بدون هیچگونه ترس و واهمه ای زندگی روزمره خود را سپری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.