×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
وحدت مهم ترین عامل شکست دشمنان نظام است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وحدت اسلامی گفت: توصیه های رهبری همیشه به کمک ملت آمده ایشان در سخنرانی های اخیر خود مسئله وحدت را مهم ترین عامل شکست دشمنان این نظام دانسته است.
وی بیان کرد: امروزه دشمن قصد دارد با دسته دسته کردن مسلمانان و ایجاد تفرقه ضربه مهلکی بر بدنه انقلاب و اسلام وارد کند اما مردم باید با آگاهی کامل فریب این گونه تحرکات دشمن را نخورند و اتحاد خود را حفظ کنند.
حسینی تاکید کرد: مردم باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و قدری استقامت کنند تا در مقابل تحریم ها ایستادگی کنیم و اقتصاد مقاومتی را در زندگی خود پیاده کنند.
خطیب جمعه سیرجان با اشاره وقابع اخیر در مجلس افزود: دامن زدن و بزرگ نمایی اینگونه مسائل باعث ایجاد اختلاف می شود و این ها همه نشات گرفته از کسانی است که برعلیه کشور ما دارند توطئه چینی می کنند.
امام جمعه سیرجان با محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: جامعه اسلامی و مردم ایران این حرکت توهین آمیز را به شدت محکوم می کنند و همه می دانند که این هتک حرمت ها توطئه اسرائیل و آمریکا است.
سید محمود حسینی ادامه داد:موج اسلام گرایی سراسر آمریکا و اروپا را فرا گرفته و غرب برای تضعیف چهره اسلام از این حرکات استفاده می کند که تنها هدفشان اسلام هراسی است.
امام جمعه سیرجان با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: این شورا در شهر سیرجان قدم های خوبی برداشته است و در زمینه پرورش نخبگان و آموزش مسائل اخلاقی و دینی باید بیشتر تلاش کند .
حسینی در پایان با اشاره به کاهش نزول رحمت الهی در شهرستان سیرجان گفت: به علت کاهش نزولات الهی در شهرستان سیرجان روز دوشنبه در مصلای سیرجان نماز طلب باران اقامه می شود.
به گزارش“سیرجان خبر” نمازگزاران سیرجانی همچنین باسر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و اسرائیل هنک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.