×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
وحدت و بصیرت همه اقشار در انتخابات باعث شکست دشمنان می شود/ آمریکا با پرورش و تجهیز تروریست ها قصد حاکمیت ظالمانه در منطقه دارد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: امروز دشمنان ما در مورد توان نظام اسلامی سیاه‌نمایی می‌کنند و قدرت ملت ایران را کم جلوه می‌دهند تا بتوانند قدرت خود را کارآمد نشان دهند.

وی حمله موشکی آمریکا به سوریه را نشان از کینه این رژیم مستکبر به مسلمانان و مردم منطقه دانست و عنوان کرد: آمریکا با ایجاد و پرورش و تجهیز گروه‌های تروریستی قصد حاکمیت ظالمانه بر مردم منطقه داشت و امروز که همه برنامه‌هایش بی‌نتیجه مانده حمله موشکی هرگز اهداف آنها را بر نمی‌گرداند و رسواتر از گذشته نزد مردم جهان هستند.

 امام جمعه سیرجان بیان کرد: در صورتی که اقتدار ما اثبات شده و ملت ایران می‌دانند استکبار جهانی و آمریکا بیش از سه دهه گذشته تمام توان خود را برای شکست نظام اسلامی به کار بسته و امروز جایگاهی از قدرت نزد مردم ایران ندارند و هرچه می‌گویند سیاه‌نمایی برای دلخوشی خود دارند.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شد اما کافی نبود و نگاه مردم و دولتمردان و سرمایه‌گذاران به فرمایشات و نظرات مقام معظم رهبری به‌عنوان یک وظیفه باشد و در اصول اجرایی قرار گیرد تا دشمنان ملت ما همچنان مایوس و شکست خورده در برابر نظام اسلامی باشند.

حسینی تلاش و جهادی عمل کردن در راستای معیشت مردم و تولید و اشتغال بیشتر را شاخصه کارنامه موفق دولتمردان عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی و استفاده نیروهای انسانی متعهد و متخصص و سرمایه‌های طبیعی و خدادادی در کشور زمینه را برای این موفقیت ایجاد کرده است و باید عملیاتی شود.

خطیب جمعه سیرجان به اهمیت وحدت و اتحاد ملی پرداخت و افزود: در هر موقعیت حساس دشمن به فکر تفرقه و ایجاد فتنه برای ضربه زدن است و امروز که انتخابات مهمی را در پیش داریم ترفندهای شیطانی را برنامه‌ریزی می‌کند و این وحدت و بصیرت همه اقشار و گروه‌ها است که دشمن را شکست می‌دهد.

حسینی گفت: تشویق به فتنه مانند فتنه ۸۸ نقشه و کار دشمن است اما باید بدانند که با بصیرت و اتحاد ملت ایران این آرزوی دیرینه آمریکا به گور می‌رود و در انتخابات آینده حضوری گسترده و پرشور خواهیم داشت و در اجرای انتخابات هم عمل به قانون سرلوحه کار برگزار کنندگان است.

امام جمعه سیرجان خطاب به کاندیداهای انتخاباتی گفت: توجه به نظم و قانون، پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی و تخریب دیگران، عدم استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال و توجه به مصالح و امور مردم داشته باشند تا هم رقابت‌ها بر اساس تقوا و سلامت باشد و هم پس از پیروزی هر کاندید، وظایف کاری نیز با قانون و تقوا به پیش رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.