×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
ورزشگاه گل‌گهر جزو بهترین ورزشگاه‌های کشور است

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر را جزو بهترین ورزشگاه‌های لیگ دسته اول کشور خواند.

محمودزاده که به همراه سهیل مهدی رئیس کمیته توسعه فنی سازمان لیگ و مسوول صدور مجوز AFC جهت بازدید از امکانات ورزشگاه گل‌گهر به سیرجان آمده بود پس از بازدید تفصیلی از ورزشگاه گل‌گهر گفت: سازمان لیگ به دنبال حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های دسته اول کشور است و به همین منظور در پی به روز شدن امکانات ورزشگاه‌ها هستیم.

محمودزاده افزود: ورزشگاه گل‌گهر در میان تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول جزو ورزشگاه‌های بسیار خوب است و در بعضی پارامترها از جمله نور ورزشگاه در سطح لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه باشگاه گل‌گهر سیرجان از بی‌حاشیه‌ترین باشگاه‌های کشور است که به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات خوبی را فراهم کرده است افزود: به نظر می‌رسد این باشگاه در آینده بتواند در فوتبال کشور موفق‌تر از گذشته عمل کند.

مسوول مسابقات لیگ دسته اول کشور گفت: تلاش مجموعه مدیران شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر و مسوولین باشگاه گل‌گهر در جهت فراهم کردن امکانات ستودنی است و با نظر شورای تأمین شهرستان می‌توانیم در ایام تابستان مسابقات لیگ را زیر نور برگزار کنیم.

وی نظم و چارت سازمانی مناسب، دریافت مدرک ۹۰۰۱ ISO،‌ توجه به تیم‌های پایه و ایجاد امکانات و سالن‌های جانبی در جوار استادیوم فوتبال را از اقدامات بی‌نظیر باشگاه گل‌گهر دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.