×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
وینگو بگوویچ هدایت گل گهر را بر عهده گرفت

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر”  وینگو بگوویچ سرمربی فصل گذشته مس کرمان از سوی هیئت مدیره باشگاه گل گهر بعنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان گل گهر سیرجان انتخاب شد.

بگووییچ ۶۷ ساله اهل کرواسی سرمربی و بازیکن سابق تیم های کرواسی است وی سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس، الوصل، پگاه گیلان، تیم ملی فوتبال امید ایران، پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان را دارد.

بگویچ در ابتدای سال ۲۰۱۳ دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس تهران شد. او در تیر ماه ۱۳۹۴ سرمربیگری تیم صنعت مس کرمان را برعهده گرفت.

در کارنامه وینگو ناکامی با فولاد خوزستان ، پرسپولیس،الوصل امارات،امید ایران،پگاه گیلان،پاس همدان،مس رفسنجان و مس کرمان وجود دارد در حاضر نیز گل گهر وی را بعنوان سومین سرمربی یک سال اخیر خود انتخاب کرده تا در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

هنوز از جزئیات قرار داد بگوویچ خبری منتشر نشده است اما باید گفت این سرمربی که ناکامی های متعدد در کارنامه خود دارد با چه هدفی سکان دار گل گهر شده است آیا هدف برنامه سعود در فصل آینده برای گل گهر تعیین شده یا همچون فصل های گذشته ابقا و ماندن در لیگ یک چشم انداز آبی پوشان گل گهر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.