×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
پاسخ سپاه به تروریست ها نمادی از اقتدار ملی/تأمین امنیت منطقه درصدر برنامه های نظامی ایران

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” شهباز حسن پور در خصوص  حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: بعد از وقوع حادثه تروریستی در تهران بود که سپاه پاسداران هشدار جدی به تروریست ها و حامیان آنها داد اما ظاهرا جدی نگرفتند و در نهایت نیز انتقام خون شهدای ترور تهران را در مواضع تروریست ها در سوریه گرفتیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی  پاسخ سپاه به تروریست های داعش را نمادی از اقتدار ملی دانست و افزود: اقدامی که از سوی سپاه صورت گرفت نه تنها برای تأمین امنیت کشورمان بلکه برای تأمین امنیت منطقه بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره عزم جدی برای مبارزه با تروریسم داشت و در این مسیر در موارد ضروری حتی از حمله نظامی استفاده خواهد کرد چنانچه حمله موشکی دو روز گذشته سپاه صرفا گوشه ای از توان نظامی کشورمان بود.

حسن پور بیگلری همچنین تصریح کرد: کشورهای منطقه باید متوجه خیرخواهی جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت منطقه باشند و بدانند استفاده از موشک صرفا برای تأمین امنیت داخلی کشور و امنیت منطقه بوده است از این رو باید به توان امنیتی کشورمان اتکا کنند.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: تأمین امنیت منطقه در صدر برنامه های جمهوری اسلامی قرار دارد لذا کشورهای منطقه باید در سایه امنیتی که جمهوری اسلامی برای آنها به ارمغان آورده است احساس آرامش کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.