×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024
پرخاشگری استاندار علیه امام جمعه در دفاع از فتنه گران

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از مرصاد،جلسه تودیع و معارفه فرماندار سنقر به دلیل درگیری لفظی حجت الاسلام برقراری امام جمعه این شهرستان و رضایی بابادی استاندار کرمانشاه نا تمام ماند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام برقراری به انتصاب برخی از عناصر فتنه اعتراض کرده که این مسئله با واکنش پرخاشگرانه و به دور از منطق رضایی بابادی مواجه شد.

d

امام جمعه سنقر همچنین به موضوع رد صلاحیت گزینه پیشین برای فرمانداری این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بررسی های که نهادهای امنیتی و نظارتی در درباره وی داشتند، معلوم شد که ایشان دارای پرونده سیاسی بوده و به عنوان یکی از فتنه گران شناخته می شوند.

1

استاندار کرمانشاه با واکنشی تند و بدون توجه به استعلام نهاد های امنیتی در خصوص گزینه پیشین فرماندار سنقر گفت: از وی در پست های بالاتری استفاده می کنم.

بابادی  بدون اینکه حکم فرماندار جدید سنقر را اعطا کند، جلسه را ترک کرد.

رضایی بابادی: از فرماندار جدید این شهرستان درخواست داریم از نیروهای توانمند استفاده کند

استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه، با اشاره به جایگاه شهرستان سنقر در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهرستان سنقر در هشت سال دفاع مقدس، رشادتها و دلاورمردی های بسیاری از خود به جای گذاشته است.

ابراهیم رضایی گفت: شهرستان سنقر بیش از ۴۱۶ شهید، ۱۴ مفقودالاثر، ۴۵ آزاد و نیز ۷۱۵ جانباز را تقدیم آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه فرهنگی این شهرستان در استان و کشور، بیان داشت: شهرستان سنقر در بحث کشاورزی و نیز صنعتی یکی از قطب ها، در استان کرمانشاه محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برنامه و هدف اصلی دولت تدبیر و امید در کشور و استان کرمانشاه و دیگر شهرستانهای تابعه گستردش عدالت اجتماعی و اقتصادی است.

رضایی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات استان کرمانشاه را درگیر خود کرده است، گفت: آمارهای موجود نشان می دهد که مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیش از ۶۳ درصد به دولت تدبیر و امید رای داده اند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، طرح اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند که وظیفه همه مسئولان حرکت در راستای عملیاتی کردن این فرمایش معظم له است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از فرماندار جدید این شهرستان درخواست داریم که در مسیر استفاده و به کارگیری نیروهای توانمند در حوزه های مختلف سنقر حرکت کنند.

رضایی در ادامه به برخی از طرحهای این استان در حوزه کشاورزی و … اشاره کرد و بیان داشت: طبق برنامه ریزی هایی که در حوزه کشاورزی این استان داشته ایم، باید تا ۴ سال آینده بیش از ۱۷۰ هزار شغل در این بخش ایجاد شود.

رضایی تاکید کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که کرمانشاه در بسیاری از شاخص های اقتصادی از میانگین کشوری پایین تر است، لذا از تمامی مسئولان ومدیران ارشد استانی می خواهیم که تمام تلاش خود را برای ارتقا شاخص های اقتصادی و درآمدی مردم کرمانشاه تلاششان را دو چندان کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضریب بالای امنیت در کشور و استان کرمانشاه، بیان داشت: در حال حاضر در تمامی کشورهای منطقه بحث امنیت در خطر است و شاهد بسیاری از ناامنی ها در آنجا هستیم که خوشبختانه با وجود نیروهای اطلاعاتی و نظامی، جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل و بسیار بالایی قرار دارد.

امام جمعه سنقر: گزینه پیشین فرمانداری سنقر در بررسی ها به عنوان فعال فتنه شناخته شده بود

در ادامه این جلسه، امام جمعه شهرستان سنقر نیز اظهار داشت: امروز دنیا به صورتی درآمده است که نمی توان بین مدعیان واقعی و دروغین حق تفاوتی را قایل شد.

حجت الاسلام شمس الله برقراری در ادامه به ویژگی های سیاسی و دینی حضرت علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: امیرالمومنین به معنای واقعی، حامی و پیشتیبان عدالت و حق بودند و در این مسیر نیز، جان خود را فدا کردند.

خطیب جمعه شهرستان سنقر تاکید کرد: کسانی که در کشور در راس حکومتی قرار دارند باید بدانند که در اجرای عدالت و حق نباید هرگز تساهل و تسامح داشته باشند و هیچگاه عدالت را فدای مصلحت و… نکنند.

امام جمعه سنقر بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب به عنوان فصل الخطاب کشور محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید دولت اجازه ندهد که حکومت به دست نااهلان و فتنه گران بیفتد، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از پست ها دولت از بعضی عناصر فتنه و معلوم الحال استفاده کرده است که این امری کاملا اشتباه و خطرناک می باشد.

این مسئول افزود: مردم شهیدپرور، انقلابی و نیز ولایتمدار ایران اسلامی هرگز اجازه نمی دهند که این نظام ومملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

برقراری تاکید کرد: باید گفت که تمامی احزاب در کشور می توانند برای نظام و انقلاب کار و نیز دلسوزی داشته باشند، منوط به اینکه در مسیر نظام و ولایت فقیه حرکت کنند.

امام جمعه سنقر در ادامه به موضوع رد صلاحیت گزینه پیشین برای فرمانداری این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بررسی های که نهادهای امنیتی و نظارتی در درباره وی داشتند، معلوم شد که ایشان دارای پرونده سیاسی بوده و به عنوان یکی از فتنه گران شناخته می شوند.

محبی: سنقر وضعیت اشتغال مناسبی ندارد

محمدابراهیم محبی نیز اظهار داشت: متاسفانه شهرستان سنقر با وجود جمعیت بیش از ۹۶ هزار نفری خود، در بحث اشتغال جایگاه مناسبی در استان کرمانشاه ندارد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت از این وضعیت نیازمند تلاش و نیز رایزنی های مختلف با وزار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی عنوان داشت: این بیکاری در شهرستان سنقر در صورتی وجود دارد که این منطقه در بسیاری از حوزه های اقتصادی و فرهنگی جایگاه ممتازی در استان دارد.

1

محبی بیان داشت: در این شهرستان شاهد حضور و زندگی دو قوم کرد و ترک در کنار هم هستیم، بدین منظور از قائم مقام سازمان صداوسیمای برای ایجاد شبکه رادیویی در این شهرستان درخواست هایی مطرح کرده ایم.

نماینده سنقر در ادامه به وضعیت نامطلوب آب شرب و کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: دیدارها و گفتگوهایی با وزیر نیرو درباره رفع معضل مذکور داشته ایم که عملیاتی شدن این مهم نیازمند تخصص اعتبار کافی است.

وی به موضوع ایجاد پتروشیمی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم زمینه های ایجاد پتروشیمی در این شهرستان را مهیا کنیم، بی شک در امر اشتغال و رفع بیکاری گامهای خوبی خواهیم برداشت.

این نماینده مجلس در پایان سخنان خود، انتصاب مسئولان و فرمانداران بومی در شهرستانهای استان را زمینه ایجاد همدلی بیشتر در بین مردم این مناطق عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.