×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی/ جابجایی دانش آموزان بیش از حد ظرفیت خودرو ممنوع

سید مجتبی شهیدی در گفت و گو با خبرنگار «سیرجان خبر» اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در شهرستان سیرجان افزایش می یابد این افزایش میزان ترافیک در معابر بر ساعات سفر‌های درون شهری تاثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفر‌ها می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: بهترین راهکار برای سریع رسیدن به مقصد و کاهش ترافیک در این ایام، استفاده از سرویس مدارس است برخی از والدین برای بردن فرزندانشان از خودرو‌های خود استفاده می‌کنند، اما تجمع این خودرو‌ها در ساعت شروع و خاتمه مدارس باعث ایجاد گلوگاه‌های ترافیکی و انسداد در معابر و وضعیت ترافیکی نابسامانی می‌شود.

سرهنگ شهیدی تاکید کرد: رانندگان خودروی خود را در محل‌های مناسب و بدون ایجاد مشکل تردد برای سایر رانندگان، متوقف کرده و فرزندان خود را به داخل مدرسه هدایت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: ظرفیت سرویس مدارس با توجه به نوع خودرو مشخص شده است و جابجایی دانش آموزان بیش از حد ظرفیت خودرو و یا بصورت ایستاده در سرویس مدرسه ممنوع است.

سرهنگ شهیدی تصریح کرد: از همه رانندگان عزیز تقاضا داریم در ایام بازگشایی مدارس، حقوق عابرین پیاده به خصوص دانش آموزان را بیشتر رعایت کنند این وظیفه ماست که هنگام رانندگی در اطراف مدارس، با دقت بیشتری حرکت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.