×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
پشت صحنه FATF فشارهای صهیونیست و آمریکا است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با قراردادهای FATF گفت: پشت صحنه قانون مبارزه باپولشویی، فشارهای صهیونیستی و آمریکا است و آن ها به دنبال این هستند که تحت عنوان قانون ما را دور بزنند و در قالب این دور زدن محدودیت های داخلی و بین المللی برای ما به وجود بیاورند.

حسینی کیا در ادامه افزود: این مسئله هوشیاری وکیاست مسئولین را می طلبد که متاسفانه بخشی ازدست رفته است، یعنی پای قراردادها امضاء شده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی ورود کند و آنچه که به مصلحت نظام وکشور نیست کنار گذاشته شود و قطعا مجلس ورود و برخورد خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ۱۷۸ شخص و شرکت تحریم شده وجود دارد که برخی از آن ها شامل وزارت خانه ارشاد، اطلاعات و دفاع میشوند، تشریح کرد: تمام ریز مسائل مالی آن ها طبق این قرار داد ممنوع می شود و کسی نمی تواند با آن ها کار مالی و اقتصادی انجام دهد وگرنه شامل مبارزه با قانون پولشویی خواهد شد.

حسینی کیا اذعان کرد:دشمن از راه های متعددی به دنبال این است که ما را محدود کند و این پیام رابه دنبال دارد که نباید به آن ها اعتماد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه یاداور شد: برخی ساده لوح هستند و فریب لبخند دشمن را می خورند که باید گفت خیر دشمن در نهایت  به نابودی ما رضایت خواهد داد  و این نهایت ساده لوحی است که ما فکر کنیم با مذاکره و برخی مسائل این چنینی  مشکلات ما حل می شود.

وی در ادامه افزود: دشمنان به دنبال این هستند که تحت عناوین مختلفی مانند پروتکل کنوانسیون حقوق کودک موضوعی که رفتن کودکان به عزاداری هم خشونت محسوب می شود و عناوین این چنینی ما را محدود کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود پیدا کند و با  این موضوع وبا کسانی هم که این قراردادها را امضا کردند برخورد کند زیرا منافع ملی را هدف قرار داده است و از ترکمنچای هم بدتر است.

حسینی کیا در پایان در پاسخ به این سوال مبنی بر علت خودتحریمی صورت گرفته در داخل کشور خاطر نشان کرد: آمریکایی ها گفته اند که هرکه در داخل ایران  با وزارت خانه و  بانک های تحریم شده همکاری کند خود به خود آن بانک ها در داخل به  آن ها الحاق می شود،  یعنی ما در داخل کشور صلاحیت خود را نداشته باشیم و این یک پدیده نویی است و برخی آقایان که این گونه قراردادها را امضا می کنند نمیدانم کجا تحصیل کرده اند و یا کدام قوانین حقوقی را خوانده اند که این گونه منابع ملی را دودستی تقدیم دشمنان می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.